Siemano
Przyszedł czas i na mnie. W201 zakupiłem w 2016r chwilę po sprzedaży mojego Karaluszka którego żałuję do dziś Ale jeszcze kiedyś kupię tylko model 451
A więc Mercedesa szukałem jakiś czas, w grę wchodził w zasadzie tylko 2.3 benzyna z automatem i minimum elektryczne przednie szyby a budżet to 10k. Niestety przeczesywałem wszystkie serwisy i albo auto było nędzną padaką albo jedynym wyposażeniem był korbotronik. Pewnego dnia zapytałem kumpla jak jeździ jego 2.5D bo akurat ktoś wystawił na Allegro, cóż może to nie demon przyśpieszenia ale przekonały mnie dwie sprawy- mianowicie koszty eksploatacji i zapotrzebowanie na papu. I tak udaliśmy się w drogę 250km a późnym popołudniem wracałem już swoim sprzętem
(zdjęcia z działki w trakcie majowego weekendu, niestety w środku jest prewet dopiero dzisiaj popołudniu udało mi się podjechać pod myjnie i go odkurzyć)
Wyposażenie:
61 - czarny
240 - wskaźnik temperatury zewnętrznej
412 - elektryczny szyberdach odsuwany i odchylany
412 * 1
2 * 412
420 - automatyczna skrzynia biegów (4) z Kick-Down
466 - centralny zamek
538 - elektryczna (automatyczna) antena z przednimi głośnikami
550 - hak holowniczy (od 01.03.1965)
568 - signal red (signalrot) (hellrot) - czerwony
NO.3526 CORSAIR RED I 568A* I
NO.3515 TARTAN RED I 568B* I
570 - przedni podłokietnik ze schowkiem
583 - przednie elektryczne szyby
620 - kontrola spalin
812 - tylne głośniki
873 - podgrzewane przednie fotele
876 - lampka z tyłu
915 - zbiornik paliwa o zwiekszonej pojemności
Dodatkowo wzmacniacz w bagażniku Pioneera
Aby nie było tak pięknie auto miało przygodę przodem i dwoma tylnymi błotnikami, są to jakieś większe lub mniejsze przycierki. dodatkowo został obszczany przez jakiegoś zasrańca z tej pipidówy z której go przywiozłem więc wszędzie na lakierze są oczka i w dodatku zaczyna wstawać bezbarwny. Na szczęście i tak będę go całego malował, mam nadzieje w przyszłym roku. Dobrze że podłoga i progi są w stanie bdb nie licząc jednego mocowania lewarka które trzeba już łatać i mocowania linki w bagażniku
A teraz rzeczy które udało się zrobić, oczywiście auto serwisowane jest na Wiklinowej
-Sprężyny i amortyzatory
-Tarcze i klocki + piasty jakieś łożyska itd
-Przednie zawieszenie
-Kupione wyprostowane i pomalowane felgi alu + nowe gumy
-Świece i aku + wężyki od wtrysków
-Częściowo przewody hamulcowe
Została tylna zawiecha i podciśnienia + jakieś duperele
0
[W201] KrupeK 2.5D 1991
Rozpoczęty przez KrupeK, maj 06 2017 21:50
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 maja 2017 - 21:50
#2
Napisano 07 maja 2017 - 12:16
No ładna sztuka, trochę dopieścić i jeździć.
Z przodu ktoś panele pod głośniki zrobił w drzwiach - i dobrze, z tych 10 cm głośników w podszybiu to można co najwyżej wiadomości posłuchać
I ta wystająca rura od tłumika, pewnie to krajowy zamiennik. Przytnij mu końcówkę równo z linią zderzaka i będzie dużo ładniej.
Z przodu ktoś panele pod głośniki zrobił w drzwiach - i dobrze, z tych 10 cm głośników w podszybiu to można co najwyżej wiadomości posłuchać
I ta wystająca rura od tłumika, pewnie to krajowy zamiennik. Przytnij mu końcówkę równo z linią zderzaka i będzie dużo ładniej.
#3
Napisano 07 maja 2017 - 18:47
Fakt te panele są zrobione z jakiejś dechy całkiem solidne na początku chciałem je wywalić ale doszedłem do wniosku że zerwę ten włos co na nich jest i obije skórą jak najbliższą do boczków a tłumik to Cię zdziwię oryginał Mercedesa sprawdzałem bo już musiałem zaspawać lekką dziurkę w środkowej części układu wydechowego bo pierdział
#5
Napisano 08 maja 2017 - 15:30
Z tego co widziałem to te gumy co trzymają wieszaki są już mocno rozciągnięte i sparciałe a nawet z jednej potrafi spadać bo dwa razy zakładałem ale nie wydaję mi się aby wymiana tych gum aż tak załatwiła sprawę
#6
Napisano 12 października 2017 - 20:11
Wiele rzeczy było zrobionych ale mało pokazanych min
1.Tylne zwieszenie
2.Druga skrzynia automatyczna
3.Troszeczkę blachy żeby rdza dalej nie lazła przez zimę niestety nie mam efektu końcowego bo było już późno i chciałem jak najszybciej zabrać się do domu najciekawsze jest to że kupując ten sprzęt w miejscu dziury były delikatne purchle a jedna zima tak go zjadła
A to z dzisiaj nudziło mi się to odświeżyłem kołpaczki na zimę
1.Tylne zwieszenie
2.Druga skrzynia automatyczna
3.Troszeczkę blachy żeby rdza dalej nie lazła przez zimę niestety nie mam efektu końcowego bo było już późno i chciałem jak najszybciej zabrać się do domu najciekawsze jest to że kupując ten sprzęt w miejscu dziury były delikatne purchle a jedna zima tak go zjadła
A to z dzisiaj nudziło mi się to odświeżyłem kołpaczki na zimę
#7
Napisano 21 listopada 2017 - 08:35
Tooooo trzeba działać, inaczej w marcu pójdzie na sprzedaż w stanie [(Ori - 60 kg) * 3.20 zł/kg]
Co się stało skrzyni że aż wleciała inna?
Co się stało skrzyni że aż wleciała inna?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
|
|
[W124] Vontage 2.0 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vontage |
|
||
(W124) 300e 1991 BRAK KLAKSONU. Gdzie przekaźnik? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krawol |
|
||
Zakup felg W201 1991 2.0 Sportline |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kowalski0791 |
|