Skocz do zawartości




- - - - -

[W201/W124] Ładowanie, alternator - problemy



121 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Patryk23


  • Postów: 115
  • Na forum od: 01 paź 2009
  • Miejscowość: Wyszków
  • Drugi Mercedes:W123-sedan 2.0D 1979r. x2
  • Trzeci Mercedes:W124 3.0D 1990r-sedan.
  • Inne auto:Ford Galaxy 1.9 TDI 1996r

Napisano 30 października 2009 - 00:09

jackie01 napisał:

To musialy być ze szczotkotrzymaczem oraz regulatorem.
Możliwe, nie pytałem bo mi sie śpieszyło przy odbiorze auta a to znajomy mechanik a więc wiem ze jest wszystko ok :P

[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 00:09 ]

roxa napisał:

Grunt, że teraz działa jak należy.
Dokładnie :)



#22 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 października 2009 - 00:36

jackie01 napisał:

To musialy być ze szczotkotrzymaczem oraz regulatorem.
Za Bosch 66 złoty detal, Hella 49 złotych detal, MagnetMarelli 45 detal i chinol 30 detal. Same szczotki to groszowa sprawa- gorzej z ich prze-lutowaniem.

#23 Offline   jackie01


  • Postów: 3 694
  • Na forum od: 08 sty 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 października 2009 - 09:29

cobesh napisał:

gorzej z ich prze-lutowaniem

Eeee nie jest źle. Troszkę cierpliwosci i spokojnie mozna to wykonać.

cobesh napisał:

Za Bosch 66 złoty detal, Hella 49 złotych detal, MagnetMarelli 45 detal i chinol 30 detal

To kolega przeplacił :)

#24 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 października 2009 - 12:39

jackie01 napisał:

To kolega przeplacił
Zdecydowanie, powiem szczerze że ostatnio kupuje wszystkie części z InterCars, Fota czasem KTD i ceny czasem odbiegają od siebie i to kosmicznie. Za dwa łączniki stabilizatora w Fota dałem tyle co w IC za jeden, zaznaczam ze wszędzie mam podobny rabat.

#25 Offline   Patryk23


  • Postów: 115
  • Na forum od: 01 paź 2009
  • Miejscowość: Wyszków
  • Drugi Mercedes:W123-sedan 2.0D 1979r. x2
  • Trzeci Mercedes:W124 3.0D 1990r-sedan.
  • Inne auto:Ford Galaxy 1.9 TDI 1996r

Napisano 30 października 2009 - 12:40

cobesh napisał:

To musialy być ze szczotkotrzymaczem oraz regulatorem.
Jezeli z tym wszystkim to raczej nie...

#26 Offline   nagły124


  • Postów: 74
  • Na forum od: 12 paź 2009
  • Miejscowość: biłgoraj

Napisano 30 października 2009 - 19:48

witam. a da sie kupic gotowy szczotkotrzymacz z regulatorem i szczotkami? tak żeby tylko włozyć? i ile to może kosztować?

#27 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 30 października 2009 - 19:52

No pewnie -nawet wysyłkowo. W sklepie pytasz "macie regulator napięcia do mojego MB?" i podajesz wersję ;-) . Możesz na Inter Cars w sieci łypnąć ślepiem. Ja wybrałem przelutowanie szczotek w oryginalnym, sprawnym regulatorze.

#28 Offline   nagły124


  • Postów: 74
  • Na forum od: 12 paź 2009
  • Miejscowość: biłgoraj

Napisano 30 października 2009 - 20:10

oo to lux, ide śleptać. dzięki za radę bo mnie już trafia z tym ładowaniem i nie tylko :star: :ok: ;)

#29 Offline   Mikiel


  • Postów: 3
  • Na forum od: 28 lis 2009
  • Miejscowość: Chojnice

Napisano 28 listopada 2009 - 10:27

Witam.
Również mam problem z ładowaniem choć w dość nietypowy sposób:
Samochód to MB190 rok: 1987, 2.0 Diesel 5 biegów manual.
Odpalam samochód to alternator zaczyna ładować dopiero po około 2-4 minutach. Jeśli robię trasę to spoko, lecz jeżdżąc po mieście, gdzie samochód jest często odpalany i gaszony zaczynają się schody. Po kilkukrotnym włączeniu silnika, przejechaniu dajmy na to 3 kilometrów i wyłączeniu zauważalny jest brak prądu. Radio gaśnie, kontrolki świecą bardzo delikatnie (po włączeniu zapłonu) no i silnik, który kręci bardzo ciężko przy ponownym włączeniu. Jest to dla mnie bardzo poważny problem. Alternator miałem wyciągnięty i przełożony do innego MB190 z tym samym silnikiem diesla. U niego ładowanie odbywało się od razu po włączeniu silnika. Jego alternator do mnie i nadal ten sam problem. Jako dodatkową informację podać mogę, że gdy silnik wyłączam to coś pobiera prąd z akumulatora około 1 Amper przez 2-4 min. Potem spada do zera. Kumpel mierzył miernikiem.

Proszę o pomoc. Jakieś pomysły?

#30 Offline   michelangelo


  • Postów: 1 471
  • Na forum od: 28 lis 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 listopada 2009 - 11:08

To co pobiera prąd można sprawdzić w taki sposób, że po kolei odłączasz urządzenia i mierzysz, ale dziwne jest to że tylko przez 4 minuty, może jest to wina alarmu... Jeśli po sprawdzeniu alternatora wyszło, że twój jest sprawny to ja bym posprawdzał przewody, czyli oczyścił styki, można by było wykonać też test akumulatora, czy czasem go szlak nie trafił...








Podobne tematy Zwiń