Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] m102 Podpięcie czujnika wody 4-pin


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   wicherWpolu


  • Postów: 55
  • Na forum od: 19 wrz 2014
  • Miejscowość: dolnośląskie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:125p '70

Napisano 14 maja 2017 - 10:09

Hej!
Czy ktoś może mi powiedzieć, czy 4-pinowy czujnik znajdujący się za termostatem (tuż przy samym pierwszym wtryskiwaczu) podpina się w jeden poprawny sposób czy obojętnie? Wtyczka nie wymusza jednej pozycji, nie mogę znaleźć w EPC od czego jest owy czujnik, by wywnioskować zasadę działania, choć może to prędzej czujnik podciśnienia, niż wody ;P
Czujnik mieszka w dziurce oznaczonej nr 610 na schemacie ;)

Dołączona grafika Dołączona grafika
Dołączona grafika Dołączona grafika

Użytkownik wicherWpolu edytował ten post 14 maja 2017 - 10:11




#2 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 14 maja 2017 - 11:53

Chyba tak jak się patrzy z przodu to on jest ostatni,ale to nie znaczenia czy wkręcisz dalej czy bliżej.

#3 Offline   wicherWpolu


  • Postów: 55
  • Na forum od: 19 wrz 2014
  • Miejscowość: dolnośląskie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:125p '70

Napisano 14 maja 2017 - 12:06

Tak, ale nie o to dokładnie pytałem. On wkręcony jest cały czas, chodzi o podpięcie wtyczki w odpowieniej pozycji :) a pozycji jest 4!

#4 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 maja 2017 - 13:45

Obojętnie.

#5 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 14 maja 2017 - 13:45

Nie ma znaczenia.

#6 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 14 maja 2017 - 17:55

W środku są dwa identyczne termistory. Jeden na potrzeby komputera wtrysku, drugi połączony jest do układu zapłonowego. Jak byś miał multimetr, to możesz sobie bez problemu to sprawdzić. Chyba połączenie jest wzdłuż jednej i drugiej przekątnej o ile pamiętam. Wtedy położenie wtyczki nie będzie mieć znaczenia.

#7 Offline   wicherWpolu


  • Postów: 55
  • Na forum od: 19 wrz 2014
  • Miejscowość: dolnośląskie
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:125p '70

Napisano 16 maja 2017 - 11:14

Bardzo dziękuję Wam za pomoc, klikam w Pomógł :)








Podobne tematy Zwiń