Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] bieg wsteczny


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 16 maja 2017 - 19:18

Witam, mam taki problem ze skrzynia, że bieg wsteczny raz zapnie tak, że ciągnie normalnie a raz dopiero od około 4000tys obr i rusza z piskiem opon, skrzynia zmienia biegi na D płynnie, z oleju delikatnie czuć spalenizną i jest koloru lekko bordowego, dodam że na kick Down między 3 i 4 biegiem przerzuca na 4 i zrzuca na 3 i tak w kółko, a bez kick Down normalnie płynnie zmienia biegi, zmiana oleju i przegląd płyty sterujące coś da, czy szykować się na remont?



#2 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 18 maja 2017 - 22:59

Jestem po zmianie oleju w skrzyni, jest poprawa, ale nie jest do końca tak jak potrzeba, tzn, dalej ślizga się bieg wsteczny(gdy przełączę na R i dodaje gazu ślizga się) ale po ruszeniu(bez gazu) i zatrzymaniu się czuć jak zapina wsteczny i później od razu z samego dołu jak wciśniemy gaz do dechy boksują koła-tak jak powinno być, może tutaj ktoś podpowie gdzie szukać problemu? Jakaś regulacja?

Skrzynia 722.370 (4biegowa)

Użytkownik Tori edytował ten post 18 maja 2017 - 23:00


#3 Offline   Wichu


  • Postów: 441
  • Na forum od: 25 lip 2014
  • Miejscowość: Hirtshals
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 600SE 1991
  • Inne auto:A208 CLK320 Elegance 1999

Napisano 20 maja 2017 - 11:12

Jak będziesz pojedynczo wymieniał rzeczy w skrzyni to więcej stracisz na olej niż na remont. Większość automatów "kończy się" od wstecznego. Może ci co robili kapitalki wypowiedzą się o kosztach.

#4 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 25 maja 2017 - 07:26

Tak wiem, ale to jest dziwne, że slizga się jak zaczynam ruszać a po przejechaniu dosłownie paru centymetrów i zatrzymaniu się zapina ręczny i od samego dołu jak wcisne gaz do oporu to rusza z piskiem opon,a jak nie ruszę i dodaje gazu to do 1500obr slizga się, więc chyba raczej jest problem z jakimś sterowaniem, bo raczej jakby kończyły się tarcze w skrzyni to cały czas by się slizgał wsteczny

Użytkownik Tori edytował ten post 25 maja 2017 - 07:26


#5 Offline   Tori


  • Postów: 63
  • Na forum od: 09 cze 2016
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 500SE

Napisano 25 maja 2017 - 07:29

A u was koledzy jest też tak, że jak z P przełączanie na D to lekko obroty podskakują i wracają do normy jak zapnie D? Z biegiem wsteczny podobnie macie? Czy nie zmieniają się obroty silnika przy zmianie biegów? Może tutaj gdzieś przyczyny szukać.








Podobne tematy Zwiń