Skocz do zawartości




- - - - -

[T1 410] podcisnienie pierburg 2ee


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Teo


  • Postów: 3
  • Na forum od: 03 cze 2017
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:T1 410 2.3b m102 AT

Napisano 03 czerwca 2017 - 10:51

Witam,
Mam Mecedesa T1 410 z silnikiem m102.945 i pierburgiem 2ee. Jestem w trakcie odbudowy, jednak po zlozeniu pozostalo mi jedno podcisnienie ktorego podlaczenia zupelnie nie pamietam. Chodzi o to od 'throttle actuator' i jest oznaczone na zdjeciu. Zerknal by ktos pod maske gdzie to dziadostwo wpiac? Dzieki, pozdrawiam :)
Dołączona grafika



#2 Offline   Teo


  • Postów: 3
  • Na forum od: 03 cze 2017
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:T1 410 2.3b m102 AT

Napisano 04 czerwca 2017 - 21:15

Przepraszam za post pod postem ale bardzo mi zalezy na tym zeby to ogarnac. Moze ktos kto ma 190tke na gazniku pomoze? Mam kilka podpowiedzi- po odpaleniu wszystko ok oprocz tego ze nie ma ssania i samochod gasnie bez dodawania gazu na zimnym. Znalazlem schemat podcisnien po niemiecku - tam nazywa sie to Beluftungschlauf zum sicherungskasten. Probujac przetlumaczyc na nasze to przewod podcisnieniowy wylacznika. Nic mi to nie mowi.
Jak ktos mi pomoze z tymi podcisnieniami to wysylam krate wybranego piwka/soczku :) przydaloby sie zdjecie kazdego podcisnienia skad wychodzi i gdzie wchodzi. Dla kogos pol godziny roboty a jaka pomoc dla potomnych zostanie na forum :) pozdrawiam


#3 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 05 czerwca 2017 - 00:31

Prawdopodobnie będzie podłączony gdzieś do filtra powietrza lub w jego okolicach. Ale raczej do puchy filtra.








Podobne tematy Zwiń