Witam mam pytanie odnośnie silników benzynowych do tego modelu . Silnik który jest najmniej awaryjny . Nie mam zamiaru montowania LPG . Który najbardziej polecacie słyszałem że 2,2 fajnie chodzi nawet z LPG.
0
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 czerwca 2017 - 14:36
#2
Napisano 26 czerwca 2017 - 16:31
Na chłopski rozum najlepiej wypada M111. Jest prostsze i tańsze w utrzymaniu od M104 i M119, ale dużo nowocześniejsze od upierdliwego KE-Jeta. Taki złoty środek. LPG spokojnie podejdzie. M111 masz 2.0 i 2.2 - we wcześniejszych 2.0 trzeba uważać na wtryski PMS. W 2.2 były takie jak w M104, czyli HFM.
Tyle od laika, może więcej ktoś powie kto takie auta ma/miał
Tyle od laika, może więcej ktoś powie kto takie auta ma/miał
#4
Napisano 27 czerwca 2017 - 09:53
Najlepszy będzie w dobrym stanie. Wszystkie małe silniki R4 jeździły pewnie dużo i często po kosztach. Więc sensowniej będzie kupić dużą jednostkę bo jest mniej zmęczona. Na pewno któreś R6, 260E odradzam bo w spalaniu dorównuje 300E a w osiągach 230E. V8 nie wymieniam bo to unikaty dla "posiadaczy", niedostępne
Jest jeszcze awaria na którą cierpią wszystkie silniki- czyli wiek. Kupowanie takiej sztuki co stała przez lata i ma "mały przebieg super stan" to niedobrze. Zaraz wyjdzie kompletny remont wszystkiego- po pierwszym odpaleniu
Jest jeszcze awaria na którą cierpią wszystkie silniki- czyli wiek. Kupowanie takiej sztuki co stała przez lata i ma "mały przebieg super stan" to niedobrze. Zaraz wyjdzie kompletny remont wszystkiego- po pierwszym odpaleniu
#5
Napisano 30 czerwca 2017 - 05:25
Wcale nie, bo najlepszy będzie 3,2 w gazie i jedzie i pali do przyjęcia, V8 wcale nie są najlepsze do codziennego ze względu na koszty obsługi.
Użytkownik majsterus edytował ten post 30 czerwca 2017 - 05:25
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|