Wymieniałem pompe wody, by mieć lepszy dostęp zdjąłem kolektor, listwę wtrysków i wszystko rozpiąłem. Złożyłem "tak jak było i po wymianie pompy silnik ma zbyt wysokie obroty (wcześniej było dobrze). Wszystkie podciśnienia są napewno dobrze podpięte, wiązka jest po regeneracji, kolektor i wtryski dostały oczywiście nowe uszczelki ORI... Nie wiem zupełnie o co chodzi.
Zmiana przepływki nic nie daje. Sama przepustnica jest w dolnej pozycji, linka i jej ustawienie napewno nie są tu winne.
Kolektor z racji że mój był po prostu wypsikany jakmiś bezbarwnym g... wymieniłem na taki sam, od okulara. Przełożyłem z poprzedniego kolektora elektryczny zawór podciśnieniowy który znajduje się na środku kolektora (taki wachadłowy, nie wiem do czego służy. Czyli wszystko jest tak jak było, tylko wymieniony został sam plastikowy kolektor.
Przepustnicę wyciągałem by ją wyczyścić - nie rozbierałem, założyłem tak jak była.
Nowa pompa wody miała inaczej wywiercone otwory na czujniki - jeden był w pionie drugi w poziomie jakby obok siebie. Poprzednia miała oba wpionie obok siebie.
Bardzo proszę o sugestie co robić i gdzie szukać przyczyny problemu...
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 13 lipca 2017 - 10:28