Witam wszystkich. Założyłem nowy temat, ponieważ przekopałem forum i nie znalazłem podobnego. Natomiast jeśli jest taki, to proszę admina o przekierowanie,
Mercedes 124 coupe 300CE, rok 1991, bez gazu. Przy zimnym silniku odpala, trochę za ciężko, ale daje radę. Na wolnych obrotach pracuje równo, pali na wszystkie cylindry. Przy dodawaniu gazu również nic mu nie dolega. Problemy zaczynają się wraz ze wzrostem temperatury silnika. Na wolnych obrotach, bez zmian, będzie chodził do wyczerpania paliwa. Iskra jest na wszystkich świecach, paliwo na wszystkich wtryskiwaczach. Przy delikatnym dodawaniu gazu wchodzi prawidłowo na obroty i trzyma je w każdym zakresie. Natomiast gwałtowne wciskanie pedału powoduje szarpanie silnikiem, dławienie i w konsekwencji motor gaśnie. Nie można go uruchomić do momentu aż spadnie temperatura. Wymienione świece, kopułka, palec rozdzielacza, przewody zapłonowe, sonda lambda, wtryskiwacze, filtr paliwa (wszystkie części nowe). Brak jakichkolwiek błędów. Proszę o sugestie, podpowiedzi.
Z góry dziękuję.
0
[W124] M104 problem z ciepłym silnikiem
Rozpoczęty przez bogbit, cze 28 2017 20:10
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 czerwca 2017 - 20:10
#2
Napisano 03 lipca 2017 - 19:56
Cicho jak w kościele. Nikt nie wie?
#3
Napisano 03 lipca 2017 - 20:23
To 3.0 na KE, tak? Nastawnik hydrauliczny EHA bym podmienił.
#4
Napisano 04 lipca 2017 - 02:17
Moim zdaniem winny może być również któryś z czujnik temperatury...
#5
Napisano 04 lipca 2017 - 19:09
Tylko jak to sprawdzić, skoro nie "błyska" żadnych błędów?
#6
Napisano 04 lipca 2017 - 22:21
Sprawdź wtyczki do czujników czy czasami przewody nie popuszczały ze starości. Znam taki przypadek odpalał elegancko, chodził równo, ale jak się dodawało gazu to się dławił i gasnął. Przelutowanie przewodów od wtyczek czujników naprawiło wszystko.
#7
Napisano 05 lipca 2017 - 19:29
Uszkodzone wtyczki nie będą powodowały błędów komputera?
#8
Napisano 05 lipca 2017 - 21:48
Możliwe, że nie ponieważ będą miały jakieś tam przejście prądu i komputer tego nie wychwyci. Oczywiście to jest jedna z możliwych przyczyn. Zacząłbym od sprawdzenia tego bo to by była najprostsza wada do usunięcia.
#10
Napisano 07 lipca 2017 - 18:10
silnik nr 1
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|