Witam wszystkich klubowiczów. Przeszukalem całe forum ale nie znalazlem jednoznacznej informacji co mogło się u mnie zepsuć. Po pierwsze samochód rusza zawsze z jedynki a nigdy z dwójki. Po drugie na zimnym oleju zmienia biegi bardzo fajnie (z 1 na 2 przy 2500obr a kolejne przy ok.2000obr) a na ciepłym oleju muszę kręcić do 3000obr. Dodatkowo jak już go wkręcę na 3000 i zmieni bieg z 1 na 2 to po dosłownie pół sekundy zmienia z 2 na 3. Dodam jeszcze, że na zimnym oleju prawie nie czuć zmian biegów za to na ciepłym mocno szarpie przy zmianie z 1 na 2 i z 2 na 3, z 3 na 4 jest całkiem nieźle. Znalazłem informacje, że aby samochód ruszał z 2 trzeba wymienic sprężynkę K1, ale w innym wątku wyczytałem, że ona odpowiada za zmianę z 2 na 3. Jeśli chodzi o to przy jakich obrotach zmieniają się biegi to pewnie chodzi o regulację cięgna przy lince gazu ale nie rozumiem jaki ma na to wpływ temperatura. Dodam, że olej był nie dawno wymieniany niestety nie wiem na jaki.
1
[W201] Problem z ASB. Rusza z jedynki i szarpie.
Rozpoczęty przez BizonBI, lip 15 2017 17:54
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15 lipca 2017 - 17:54
#2
Napisano 17 lipca 2017 - 12:12
Zawór K1 odpowiada za zmianę z 2. na 3.
Przed wymianą oleju tak samo działała skrzynia? Linkę od gazu regulowano?
Przed wymianą oleju tak samo działała skrzynia? Linkę od gazu regulowano?
#3
Napisano 17 lipca 2017 - 16:36
Przed wymianą oleju było trochę gorzej: mocniej przeciągał biegi i tak mi sie wydaje ze mocniej szarpał. Linka nie była regulowana.
#5
Napisano 19 lipca 2017 - 17:57
Witam wszystkich.
Na ke-jetie tam gdzie kończy się linka gazu jest linka, ktora idzie do skrzyni biegów. Czy to nią da się wyregulować obroty przy jakich zmieniają się biegi? Bo kręcę nią całe popoludnie i nie ma żadnego efektu.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Na ke-jetie tam gdzie kończy się linka gazu jest linka, ktora idzie do skrzyni biegów. Czy to nią da się wyregulować obroty przy jakich zmieniają się biegi? Bo kręcę nią całe popoludnie i nie ma żadnego efektu.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
|
|
W 124 2.5d podciśnienie do modulatora ASB |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | sebaIRF1 |
|
|
|
[W201] Lewarek ASB a stacyjka i pedał hamulca. Zależności. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
W124 2.0 m111. Szarpie przy delikatnej jeździe po dodaniu gaz. . |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek84 |
|
|
|
[W124] Twarda zmiana biegów ASB |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jakubbi |
|
|