witam.
problem polega na tym gdy jadę prędkością w granicach 40km/h a 70km/h to po puszczeniu nogi z pedału gazu a następnie dodania gazu silnik wchodzi na wyższe obroty i dopiero wtedy wbije bieg z szarpnięciem (uderzeniem). wydaje mi się że dzieje się to na biegach między 2 a 3 i 3 a 4. ponieważ na biegu 2 do około 40 km/h i 4 od około 65 km/h jest cały czas w gotowości, czyli delikatnie dodam gazu i jedzie, jest na biegu bez szarpnięcia czy podwyższenia się obrotów.
dodam również że po puszczeniu gazu i ponownym go dodaniu w granicach prędkości 50 - 60km/h głupieje to znaczy wrzuci trzeci bieg i dosłownie moment ze 2 sek przerzuci na 4 bieg bez względu ile gazu dołożę.
bywa również tak że z biegu 3 na 4 przerzuca jak by sprzegło ciągło (ślizgało się) lub ta zmiana jest nie wyczuwalna i nie mogę ocenić na jakim biegu jadę mam nie sprawny obrotomierz.
Mam wrażenie, że te obiawy dzieją się tylko na pograniczu zmiany tych że biegów.
Scalono.
7
[W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki
Rozpoczęty przez liroy-1, paź 19 2009 22:08
1602 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 04 marca 2010 - 19:26
#82
Napisano 11 marca 2010 - 10:43
a gdzie te podciśnienie znaleźć ?? kurcze potrzebuje dobrego naprowadzenia na te podciśnienie i ten kabel S - E ... nie stać mnie na mechaników byłem już u paru pobrali pieniądze i wciąż auto jeździ jak jeździło ;(
#83
Napisano 14 marca 2010 - 21:58
Witam, może mi ktoś doradzić w sprawie awarii automatu w w124 2.3CE? Po wrzuceniu "R" auto jedzie, po włączeniu "D" dodaję gazu, a on stoi . Co to może być?
#84
Napisano 14 marca 2010 - 23:04
ivcio napisał:
Co to może być?
#85
Napisano 14 marca 2010 - 23:45
nie jezdze spokojnie,zatrzymalem sie cofnelem i jak chcialem ruszyc juz nie moglem
wczesniej nie bylo zadnych oznak ze cos moze byc nie tak-a moze to byc wina filtra i oleju?
wczesniej nie bylo zadnych oznak ze cos moze byc nie tak-a moze to byc wina filtra i oleju?
#86
Napisano 15 marca 2010 - 10:45
ivcio napisał:
Po wrzuceniu "R" auto jedzie, po włączeniu "D" dodaję gazu, a on stoi
Czy czujesz jakąś reakcję między "N" a "D"?
Lub między "N" a "3" lub "2" ?
Ktoś na forum opisywał kiedyś sytuację, że się coś w mechaniźmie wybieraka przy skrzyni skopało i też nie załączał biegów.
#87
Napisano 15 marca 2010 - 10:59
na 2 i 3 tez stoi.Mam wrazenie jaby po wlaczeniu z n na d zalaczal ale nie ciagnal.moge o kolegi wziasc skrzynie za 500 zl ale nie wiem czy to skrzynia czy cos innego bo placic za wymiane olej i filtr i bedzie tak samo to troche lipa
#88
Napisano 15 marca 2010 - 14:53
sluchajcie moja skrzynia ma symbol 722.408 ta druga 722.428(jezdzila w 2.6 benz) czy mode ja wlozyc czy musze dkladnie takiej samej szukac?
#89
Napisano 15 marca 2010 - 15:07
ivcio napisał:
sluchajcie moja skrzynia ma symbol 722.408 ta druga 722.428
Obydwie są 722.4 więc możesz wkładać
#90
Napisano 15 marca 2010 - 20:28
Witam! Panowie u mie pojawił się dziwny problem dodam że po wymianie oleju i filtra w asb, chodzi o to że gdy lewarek ustwię w pozycji 2 jest tylko pierwszy bieg, nie wrzuca dwójki na D i 3 wszystko chodzi ok no możę lekko przeciąga z 2na3 :smile: dzięki za odpowiedzi
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|
||
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
|
|
[W124] Gałka + mieszek zmiany biegów - oryginalny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|