piotrek.m5 właśnie też jestem ciekaw bo mam to samo tylko że z 2 na 3 słabiej 3na 4 mocniej a np jak jeżdże na l3 to prawie nie ma problemu. Tylko u mnie skrzynia jest po remoncie, 1200 robocizna i 600 części (tyle zapłacił poprzedni właściciel 2 czy 3 miechy temu)
[ Dodano: Czw Paź 22, 2009 22:02 ]
semil05, Wielkie dzięki za rozjaśnienie tematu :cool:
7
[W201/W124] Automatyczna Skrzynia Biegów- awarie i usterki
Rozpoczęty przez liroy-1, paź 19 2009 22:08
1602 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 22 października 2009 - 21:02
#22
Napisano 22 października 2009 - 23:59
Pewnie że dam znać ale to może nie być zaraz bo 3 tyg temu olej zmieniałem i jakoś mi go teraz szkoda wywalac
#23
Napisano 23 października 2009 - 06:33
piotrek.m5 napisał:
olej zmieniałem i jakoś mi go teraz szkoda wywalac
#24
Napisano 23 października 2009 - 09:07
No racja niby. A czy z konwertera koniecznie trzeba spuszczac? Czy jeśli nie spuszczę to jak wyjmę tłok to się będzie olej lał?
#25
Napisano 23 października 2009 - 10:43
Na konwerterze jest śrubka na imbus i bardzo łatwo olej spuścić.Skrzynie ścągasz razem z konwerterem,odkręcając 6 śrub z koła.
#26
Napisano 23 października 2009 - 12:41
dolo,jak się spuszcza z konwertera to ja wiem tylko czy jest to niezbędne w tym wypadku. Żeby to zrobić to nie trzeba skrzyni wyciągać
#27
Napisano 23 października 2009 - 17:55
z konwertora nie musisz oleju spuszczać ;-)
#28
Napisano 23 października 2009 - 18:05
Koledzy a wie ktoś ile kosztuje ten zestaw sprężyn i reszta tych gratów i jak to właściwie nazywa
#29
Napisano 23 października 2009 - 19:33
podobno około 10$
No to dobrze że z konwertera nie trzeba spuszczać to mniej bedzie trzeba dolać a i miskę jest łatwiej oczyścić przed spuszczeniem oleju tak żeby jak najmniej syfu się do niego dostalo
No to dobrze że z konwertera nie trzeba spuszczać to mniej bedzie trzeba dolać a i miskę jest łatwiej oczyścić przed spuszczeniem oleju tak żeby jak najmniej syfu się do niego dostalo
#30
Napisano 23 października 2009 - 20:24
piotrek.m5 A wiesz może gdzie to można kupić No i jak to sie nazywa
No i najważniejsze czy to musi być jakiejś konkretnej firmy
Bo szczerze mówiąc nie chciało się mi czytać tego tekstu po angielsku, tylko obrazki pooglądałem
No i najważniejsze czy to musi być jakiejś konkretnej firmy
Bo szczerze mówiąc nie chciało się mi czytać tego tekstu po angielsku, tylko obrazki pooglądałem
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Nieprawidłowy olej w skrzyni biegów (717.412) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
[w201] Skrzynia 4-ro biegowa Kick Down problem!! |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BonzoRulez |
|
||
[w124] problem z redukcją biegów ASB 722.5 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RyjekMB |
|
|
|
[W124] Gałka + mieszek zmiany biegów - oryginalny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|