Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] co spradzić


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Monika0512


  • Postów: 17
  • Na forum od: 18 lip 2017
  • Miejscowość: Wroclaw
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:190 w201

Napisano 18 lipca 2017 - 21:46

Panowie,
przepraszam jeżeli moj post nie jest zgodny z regulaminem. Ale jestem zupelnie zielona.

Od pewnego czasu uzytkuje w124 /w naszej rodzinie jest od 13 lat i zajmowal sie nim tato, ale niestey teraz musze sobie radzić sama/.
Planuje wyjazd ok 800km w jedna strone. Co w nim sprawdzić przed wyjazdem?
Zrobilam na razie o 1500 km i dwa razy na autostradzie po ok 120km tracil moc i spadała prędość... Jechał ok80- 90m/h i tylko na niższym biegu(3 czasem 4) ciągnął. Po zjedzie na stacje benzynowa i chwili odpoczynku ok 20 min znów jechał normalnie.
Czy to jest wina tego, ze jest juz stary i za bardzo go cisnęłam ok 120-150m/h (przeciętnie 130km/h) ??

Czy to moze byc coś poważnego? Widziałam ze ludzie podobnymi autami szybciej niż120 nie jada.....

także zauważyłam, ze podczas jazdy autostradą nawiew przestaje dzałać po czasie, ale juz na zjezdze na bramki uruchamia sie o.o


proszę o pomoc boje zeby się gdzieś nie 'rozkraczyl' na środu trasy.



#2 Offline   inutile


  • Postów: 1 455
  • Na forum od: 18 kwi 2015
  • Miejscowość: lorem ipsum
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 lipca 2017 - 22:30