Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] S600- pompka płynu hydraulicznego


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   maciek500


  • Postów: 52
  • Na forum od: 31 maj 2016
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S600L
  • Trzeci Mercedes:W220 Lorinser F1 S500L
  • Inne auto:W140 S500 Lang

Napisano 24 lipca 2017 - 19:33

Panowie, dziś zauważyłem, że po zgaszeniu silnika, pompka przy zbiorniczku płynu hydraulicznego cały czas pompuje. Po 10 minutach odpiąłem jej prąd żeby się nie zjarała, bo cała gorąca była.
Po 1. Po co w ogóle ona gania płyn po zgaszeniu i co chłodzi?
2. Jakieś pomysły czemu nie wyłącza się?

Chodzi o pompke po lewej stronie pod maską (od kierowcy) pod klapką gdzie jest zawór od klimy i zbiorniczek z płynem hydraulicznym



#2 Offline   mass


  • Postów: 63
  • Na forum od: 26 gru 2010
  • Miejscowość: lubelskie
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:S500 M119.970 1994r

Napisano 24 lipca 2017 - 21:46

Nie sprawdzalem tego dokładnie, ale nasuwa mi się system rest - może miałeś włączony ten guzik.

Użytkownik mass edytował ten post 24 lipca 2017 - 21:47


#3 Offline   maciek500


  • Postów: 52
  • Na forum od: 31 maj 2016
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 S600L
  • Trzeci Mercedes:W220 Lorinser F1 S500L
  • Inne auto:W140 S500 Lang

Napisano 25 lipca 2017 - 16:18

Z pewnoscią nie był włączony, ale coś powoli mi świta dzięki podpowiedziom :)

#4 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 26 lipca 2017 - 18:30

To jest pompka obiegowa płynu chłodniczego na potrzeby ogrzewania kabiny. Jest zespolona z zaworami ogrzewania strefowego i może działać w trybie rest.








Podobne tematy Zwiń