#61
Napisano 19 lutego 2015 - 09:08
#62
Napisano 19 lutego 2015 - 09:25
Użytkownik m104 dnia 19 lutego 2015 - 09:08 napisał
Tak wskazuje wpis w dowodzie, szybach i po vinie.. Z tego co sprawdzam w internecie to widzę że musiał to być jakiś ostatni wypust z początku roku. Skrzynia 722.6 została wprowadzona na początku 96r w stanach, więc mnie się udało co 2 głupi ma szczęście
#63
Napisano 05 września 2015 - 10:55
NIe chcę zakładać nowego tematu, choć prywatnie uważam, że forum stałoby się bardziej przejrzyste i dostęp do konkretnych informacji byłby szybszy, ale do rzeczy.
Mam W201 2.0E 118KM 1990 LPG.
Czy silnik 2.8 M104 pochodzący z W124 E280 automat podejdzie do W201 ?
Odpowiedź: tak, bo to już wyczytałem na forum.
Silnik dostępny wraz z całym osprzętem wiązkami i kompem.
Zastanawiają mnie następujące kwestie:
1. Skrzynia automatyczna, nie chce jej, wolę manuala. U siebie mam skrzynie 4biegową. Domyślam się, że musiałbym zmienić na 5biegową z W201.
2. Sprzęgło z 5biegowej skrzyni z W201 będzie pasować do tego silnika M104 2.8 ? Jeśli nie to jakiego szukać ?
3. Wał napędowy ze skrzyni 4biegowej przypuszczam nie będzie pasować, ale ten z 5biegowej już będzie pasować ?
4. Dyfer z mojej wersji będzie pasować ?
5. Silnik M104 2.8 z tego co wiem jest na wtrysku HFM. Czy mimo braku skrzyni automatycznej nie będzie problemu z pracą silnika ?
6. Kwestia mocowania silnika do nadwozia W201, łapy i icg ulokowanie identyczne jak w 2.0E 118KM ?
Dziękuję za poświecony czas na przeczytanie i udzielenie merytorycznych odpowiedzi badź wskazania miejsc w sieci, gdzie takowe odpowiedzi znajdę.
Użytkownik elmer edytował ten post 05 września 2015 - 10:56
#64
Napisano 08 lipca 2016 - 13:32
Jestem w trakcie swapu silnika na 3.2 m104. Silnik pochodzi z w210 sterownik zaś z w140.
Całość siedzi już w budzie. Aktualnie jestem na etapie przespawania wieńca z koła zamachowego od automatu do manuala. Co do sprzęgła to tarcza jest nowa a słoneczko wzmocnione.
Pompa paliwa oraz rozrusznik są podłączone. Jedyne co mi pozostało to podłączenie sterownika i ogarnięcie instalacji. I w tym momencie kieruje prośbę do was o udostępnienie schematu wiązki silnika 3.2 w140. Dodam że interesuje mnie jedynie odpalenie silnika bez zbędnych "bajerów".
Proszę was również o wskazówki dotyczące immobilizera. Z tego co wyczytałem mogą wystąpić również problemy z odcięciem zapłonu przy 4,5 K obr./min. i pozostaje również kwestia zmostkowania pinów od biegu parkingowego.
Z rzeczy do zrobienia to znalezienie:
-Krótszy wał (silnik siedzi głębiej)
-skrócenie cięgieł skrzyni
-układ chłodzenia
-montaż alternatora
-montaż pompy wspomagania
-układ wydechowy
Ale to tylko kosmetyka
Z góry dziękuje za każdą sugestie.
Użytkownik shadow555 edytował ten post 08 lipca 2016 - 13:36
#65
Napisano 11 lipca 2016 - 21:26
#66
Napisano 13 lipca 2016 - 13:31
Tutaj znalazłem schemat http://www.autolib.d...AGRAMS/5523.pdf
Doszedłem do etapu że silnik kręci ale jak narazie nie ma iskry.
Zapomniałem napisać że kupiłem ten samochód jako nie dokończony projekt i poprzedni właściciel miał już iskre. Z tym że poprzednio wieniec na kole zamachowym był źle wspawany.
Cały czas próbuje dotrzeć do osoby która ogarniała mu wcześniej instalacje.
Użytkownik shadow555 edytował ten post 13 lipca 2016 - 13:32
#67
Napisano 10 sierpnia 2016 - 01:22
Użytkownik shadow555 dnia 13 lipca 2016 - 13:31 napisał
Tutaj znalazłem schemat http://www.autolib.d...AGRAMS/5523.pdf
Doszedłem do etapu że silnik kręci ale jak narazie nie ma iskry.
Wszystkie niebędne informacje znajdziesz na płytce "Mercedes W140 Star Classic Service" w zakładce ETM są wszystkie schematy z objaśnieniami, procedurami serwisowymi, opisem złącz itp. Jeśli będziesz miał problem z jej download-em napisz może będę mógł coś pomóc.
#68
Napisano 10 sierpnia 2016 - 11:52
#69
Napisano 10 sierpnia 2016 - 17:01
Ja planuje wsadzić 2,8 ze skrzynią i dyfrem ze 124. Do tego wał i półosie od 190 2,6. Teoretycznie powinno pasować, a praktycznie to się okaże dopiero
#70
Napisano 10 sierpnia 2016 - 20:01
http://olx.pl/oferta...html#b18fa5c4f9
Użytkownik brajtas edytował ten post 10 sierpnia 2016 - 20:02
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w201/w124] Wolna dyskusja o swapach |
Modyfikacje,Tuning | paco |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[w124] Zlecenie na swap |
Modyfikacje,Tuning | glukoz |
|
|