W126 DBL to trup, nawet części z niego nie będzie dobrych za wiele
0
14 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 08 sierpnia 2017 - 15:03
#12
Napisano 08 sierpnia 2017 - 15:08
Użytkownik carl00s dnia 08 sierpnia 2017 - 13:11 napisał
Jęczysz bułę o tym samym w kółko od grudnia 2016. Jak by nie spojrzeć, miałbyś to zrobione wszystko juź ze trzy razy. Dlatego twierdzę nadal, że jak jest wóz, jest hajs i są odpowiednio duże i twarde jaja, to się robi, a nie ględzi.
10000 na swap, lakier i konwersję? Zderzak przedni i reflektory to połowa tej kwoty. Dwie dziury? W 20+ letnim Mercedesie to myślenie życzeniowe w przypadku gdy wóz wygląda jak wygląda.
Wycena zgubiła gdzieś jedno zero, to moja opinia wypracowana na podstawie mojej Suki, a to "tylko" w201.
I zanim zapłoniesz świętym gniewem - wspomnij, że rozmawiasz z ludźmi którzy zjedli bądź właśnie zjadają zęby na takich tematach i na których kwoty jakimi ty operujesz nie robią większego wrażenia.
10000 na swap, lakier i konwersję? Zderzak przedni i reflektory to połowa tej kwoty. Dwie dziury? W 20+ letnim Mercedesie to myślenie życzeniowe w przypadku gdy wóz wygląda jak wygląda.
Wycena zgubiła gdzieś jedno zero, to moja opinia wypracowana na podstawie mojej Suki, a to "tylko" w201.
I zanim zapłoniesz świętym gniewem - wspomnij, że rozmawiasz z ludźmi którzy zjedli bądź właśnie zjadają zęby na takich tematach i na których kwoty jakimi ty operujesz nie robią większego wrażenia.
10tyś na samego swapa, naucz się czytać ze zrozumieniem
Po co mam kupować drugiego mercedesa skoro ten jest do odratowania i mogę go zrobić jak tylko mi się będzie podobać .
Po 2 co mają jaja do zrobienia auta do stanu używalności, myślisz że tak łatwo było znaleźć dawcę ? gdzie i tak tych mercedesów jest znikoma ilość.
Po 3 nie jęcze buły tylko teraz się pytam od czego zacząć, bo auto stoi i szkoda żeby całe się rozleciało, ja nie mówię, że to ma być stan ideał warty 100tyś, ja mówię o stanie używalności i jakiejś estetyki
Użytkownik czapik5 edytował ten post 08 sierpnia 2017 - 15:11
#13
Napisano 08 sierpnia 2017 - 15:09
Użytkownik majsterus dnia 08 sierpnia 2017 - 15:03 napisał
W126 DBL to trup, nawet części z niego nie będzie dobrych za wiele
Silnik z niego został sprzedany, to akurat nie jest dawca. wnętrze ma w miarę zadbane i co najważniejsze działa cała elektryka łącznie z tylną elektryczną kanapą
#14
Napisano 08 sierpnia 2017 - 20:07
Elektryka to mniejszy problem, tutaj najważniejszy stan karoserii i listew lamp, bo to jest najdroższe i ma wpływ na efekt końcowy. Tutaj jest efekt fuj, czyli pociąć lisicą i palnikiem na elementy.
#15
Napisano 10 sierpnia 2017 - 16:04
Ten samochód chyba ma dla Ciebie jakieś niezwykłe znaczenie? Ja też nie widzę żadnego sensu w pracy nad nim. Gdyby był na chodzie i tak wyglądał to uznałbym że to budżetowa wersja S-ki.
Jeżeli chcesz dopiero doprowadzić do stanu używalności "tylko", to jestem zszokowany planami- swap + EFI + blacha? Za tę sumę kupisz świetne W126 z 5.0
Chcesz robić- to najpierw wkładaj motor i niech jeździ o własnych siłach. Tydzień więcej bez blacharza mu nie zrobi różnicy.
Jeżeli chcesz dopiero doprowadzić do stanu używalności "tylko", to jestem zszokowany planami- swap + EFI + blacha? Za tę sumę kupisz świetne W126 z 5.0
Chcesz robić- to najpierw wkładaj motor i niech jeździ o własnych siłach. Tydzień więcej bez blacharza mu nie zrobi różnicy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Naprawa liczników kilimetrów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ozzy1979 |
|
||
w201 Naprawa boczków drzwi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
||
[W201] pytanie o wycieraczki reflektorów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gisek |
|
|
|
[w124] naprawa (uszczelnienie) skrzyni przy cięgłach? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thekilla |
|
|
|
Podpięty [w201] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
|