[W124] Azmodan "Ozzy" 2.5D 1995
#21
Napisano 23 września 2017 - 14:16
#22
Napisano 28 września 2017 - 18:02
A tutaj ciekawostki z dnia dzisiejszego: z nudów w pracy postanowiłem poczyścić boki bagażnika. Blacha mega zardzewiała... Ktoś jak kiedyś smarował podwozie to zakleił odpływy. Dziury spore, jutro albo w któryś dzień wytnę całość, na prasie dorobię blachę i zawiozę do znajomego magika TIG'a niech ładnie pospawa. Mógłbym automatem, no ale jednak co TIG to TIG
#23
Napisano 01 października 2017 - 20:32
Raczej nie realne żeby do 2.5D wchodziło aż tyle. Na chwilę obecną jest spokojnie wlane z 8l.... Gubić nie gubi bo nigdzie wycieków nie ma. Palić nie wiem czy pali bo nie dymi... ALE! Dymi na zimnym na biało, po nagrzaniu czytaj "po zmniejszeniu się obrotów po wyłączeniu "ssania" już nie dymi" po dodaniu gazu - nie widzę żeby dymił.
W odpowiedzi przeczytałem "uszczelniacze na zaworach" "mój też nie dymił a brało" - brzmi znajomo...
Czytając internety: miałeś przegrzany silnik, itp itd. no nie jest za wesoło
#24
Napisano 01 października 2017 - 20:38
Użytkownik Azmodan dnia 01 października 2017 - 20:32 napisał
Raczej nie realne żeby do 2.5D wchodziło aż tyle. Na chwilę obecną jest spokojnie wlane z 8l....
Mi na przykład wyszły i to całkiem pokaźne. Po dolewce na zimno pokazywało minimum, po rozgrzaniu ponad max...
Użytkownik inutile edytował ten post 01 października 2017 - 20:41
#25
Napisano 01 października 2017 - 20:41
Użytkownik Azmodan edytował ten post 01 października 2017 - 20:45
#26
Napisano 01 października 2017 - 20:52
Dymić na biało po odpaleniu może ponieważ w wydechu zbiera się para wodna i zanim ją wydmucha to tak sobie popyrkuje. To częste zjawisko, jakby zarzucał wodę do komory spalania miałbyś mokro również na rozgrzanym - test kartki papieru się kłania, poza tym miałbyś olej w zbiorniczku/bąbelki/krople wody na bagnecie itd.
#27
Napisano 01 października 2017 - 20:53
#28
Napisano 01 października 2017 - 21:04
Sprawdź ten olej na rozgrzanym, sprawdź czy nie ma w nim wody, sprawdź czy nie leje się z UPG po bloku, sprawdź zbiorniczek - czy nie ma w nim oleju. To wszystko. Gdyby kiedyś ktoś go solidnie przegrzał to już byś o tym wiedział.
#29
Napisano 02 października 2017 - 18:22
#30
Napisano 02 października 2017 - 19:19
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Vinnie E420 1995 "Mruczek" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
w124 1995r. prośba o rozkodowanie felg i czy pasują |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
||
w124, 2.0 - 136KM, 1995r. świece zapłonowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
||
[W140 1995 S500] Pomoc w ustaleniu funkcji kabelka. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[S124] new6974 E300D 1995 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | new6974 |
|