Ja bym zaczął od tego, czy wspornik został prawidłowo zamocowany - spotkałem się już z majstrami, którzy olewali poprawne wprasowanie tulejek, a to z kolei powoduje zwiększone opory w układzie.
0
[S124] inutile 250TD 1991
Rozpoczęty przez inutile, sie 29 2017 22:42
106 odpowiedzi w tym temacie
#101
Napisano 03 grudnia 2018 - 23:43
#102
Napisano 04 grudnia 2018 - 10:39
Robocizna droga ???
Ja pierdykam 250 za kompleksowy układ hamulcowy z ręcznym (nie napisane czy płyn tez idzie w kubeł ) ... Cena nie do osiągnięcia na normalnym rynku - Kowalski za stówku zrobi ...
Kompleksowe ogarnięcie pod spódnicą 4500. To jest tydzień babrania i nie wiadomo jakie środki, czy przewody też zdejmują ... Dojdzie zapewne koszt spawania ... Można zawsze oddać do Kowalskie za tysiaka i będzie malina
Ja pierdykam 250 za kompleksowy układ hamulcowy z ręcznym (nie napisane czy płyn tez idzie w kubeł ) ... Cena nie do osiągnięcia na normalnym rynku - Kowalski za stówku zrobi ...
Kompleksowe ogarnięcie pod spódnicą 4500. To jest tydzień babrania i nie wiadomo jakie środki, czy przewody też zdejmują ... Dojdzie zapewne koszt spawania ... Można zawsze oddać do Kowalskie za tysiaka i będzie malina
#103
Napisano 04 grudnia 2018 - 20:40
Jak robisz sobie jakiś topowy model na zachowanie to te 22000 nie jest drogo.
Gdy chce się ogarnąć do jazdy swoją daily-taczkę a dostaje się kosztorys na zrobienie ołtarzyka, jest co najwyżej śmiesznie.
Gdy chce się ogarnąć do jazdy swoją daily-taczkę a dostaje się kosztorys na zrobienie ołtarzyka, jest co najwyżej śmiesznie.
#104
Napisano 05 grudnia 2018 - 14:52
To po co jechać do takiego miejsca, zawracać komuś d... znaczy otwór do którego światło nie dochodzi, a potem opisywać jacy to są "zdziercy " ???
Można oczywiście zrobić samemu, zaplanować sobie urlop (wypas), albo dziubać w każdej wolnej chwili tracąc na jakości bo brakło czasu , albo jakiegoś materiału itp,itd ...
... a jak nie wiesz co kupić to zamów sobie nowe auto z salonu typu tipo ,albo hujdaja do 40 dych i ciesz się z życia, a nie męcz głowę że znowu coś nie domaga w starym gruzie ...
Jednak można zawsze kupić v8 i na jego porządny serwis, jakieś tarcze, klocki, filtry, świece wyjdzie jego 1/3 ceny zakupu,a już nie mówiąc jak coś się sypnie ...
Robienie topowego modelu to nic innego jak zakup usług oferowanych przez rynek i dziwnie to zaczęło działać, że im więcej się wsadzi w auto tym niby jest ono więcej warte , a tak naprawdę rynek "Polski" nie jest na to gotowy ... Jak Polak może kupić auto które ma absolutnie wszystko 100 tysięcy przebiegu i kosztowało 1/3 takiego egzemplarza z zachodniej granicy
Można oczywiście zrobić samemu, zaplanować sobie urlop (wypas), albo dziubać w każdej wolnej chwili tracąc na jakości bo brakło czasu , albo jakiegoś materiału itp,itd ...
... a jak nie wiesz co kupić to zamów sobie nowe auto z salonu typu tipo ,albo hujdaja do 40 dych i ciesz się z życia, a nie męcz głowę że znowu coś nie domaga w starym gruzie ...
Jednak można zawsze kupić v8 i na jego porządny serwis, jakieś tarcze, klocki, filtry, świece wyjdzie jego 1/3 ceny zakupu,a już nie mówiąc jak coś się sypnie ...
Robienie topowego modelu to nic innego jak zakup usług oferowanych przez rynek i dziwnie to zaczęło działać, że im więcej się wsadzi w auto tym niby jest ono więcej warte , a tak naprawdę rynek "Polski" nie jest na to gotowy ... Jak Polak może kupić auto które ma absolutnie wszystko 100 tysięcy przebiegu i kosztowało 1/3 takiego egzemplarza z zachodniej granicy
#105
Napisano 05 grudnia 2018 - 17:33
del, dubel
Użytkownik inutile edytował ten post 05 grudnia 2018 - 17:38
#106
Napisano 05 grudnia 2018 - 17:38
Użytkownik carl00s dnia 03 grudnia 2018 - 23:43 napisał
Ja bym zaczął od tego, czy wspornik został prawidłowo zamocowany - spotkałem się już z majstrami, którzy olewali poprawne wprasowanie tulejek, a to z kolei powoduje zwiększone opory w układzie.
#107
Napisano 26 kwietnia 2019 - 14:52
Auto nie jest już moją własnością.
Proszę zatem moda o zamknięcie galerii.
Proszę zatem moda o zamknięcie galerii.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[S124] Moduł komfortu kombi. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|