Skocz do zawartości




- - - - -

[w140] m104.990 schematy elektryczne silnika


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   cineqm


  • Postów: 39
  • Na forum od: 08 maj 2015
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:W140 300 SE

Napisano 10 września 2017 - 18:48

Witam, czy jest ktoś w posiadaniu schematów elektrycznych do wyżej wymienionego silnika. Przeglądałem schematy elektryczne w WIS-ie, ale jedyne co znalazłem to schematy na wtryski HFM, ale o LH nie znalazłem. Chciałem się dowiedzieć jaka jest różnica między przepływomierzami w HFM i LH bo wyglądają bardzo podobnie a mimo wszystko w zasilaniu HFM "brakuje" jednego pinu dokładnie pinu 3. Możliwe, że wyszukuje coś niepoprawnie w programie, ale jeszcze do tego nie doszedłem.



#2 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 11 września 2017 - 20:10

Samochody na wtrysku LH mają wszystkie piny zajęte w złączu przepływomierza, a pin 3 to jest kontrola funkcji burn-off, która polega na podgrzaniu drutu przepływomierza do czerwoności żeby wypalić z niego zanieczyszczenia. Z uwagi na zupełnie inną konstrukcję i zasadę działania przepływomierza na wtrysku HFM pin 3 nie jest używany. Właściwie to tam nie ma nawet pinu włożonego - puste miejsce. Przepływomierze HFM i LH różnią się przede wszystkim ceną i to jest największa różnica chyba. Oczywiście nie są zamienne.

Poniżej jest link w którym fajnie jest wyjaśnione jak LH maf działa

http://jenniskens.li...AF%20repair.htm

#3 Offline   cineqm


  • Postów: 39
  • Na forum od: 08 maj 2015
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:W140 300 SE

Napisano 14 września 2017 - 21:39

Dzięki wielkie za te informacje ale mimo wszystko poszukuje schematów elektrycznych. Wiem, że LH działa na innej zasadzie kompletnie inny zapłon z rozdzielaczem, a nie sterowany elektrycznie itd itd. Jestem ciekawy jak podobne są te silniki i ile można usprawnić zasilanie LH. Co więcej posiadam właśnie te dwa silniki, i jedną skrzynie automatyczna właśnie z HFM i czy byłaby możliwość po wstawieniu skrzyni 722.5 "zsynchronizować ją z silnikiem m104.990 LH. Tak wiem każdy powie, że jest to nieopłacalne głupie i tak dalej ale mimo wszystko chciałbym sprawdzić czy możliwe.








Podobne tematy Zwiń