0
[W124] M104 2.8L Kopci na biało i trzęsie silnikiem
Rozpoczęty przez Frozzy, wrz 28 2017 11:18
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 września 2017 - 11:18
Witam, wczoraj wieczorem pojawił mi się problem z silnikiem, wróciłem po pracy do domu i czułem lekkie trzęsienie auta takie jak przy wadliwej sądzie lambda. Dzisiaj odpaliłem rano auto i przejechałem raptem 500m, pojawiła się wielka biała chmura dymu przy naciśnięciu gazu. Aktualnie auto kopci na biało praktycznie od odpalenia jak się minimalnie rozgrzeje, w zbiorniku wyrównawczym było praktycznie pusto. Przy naciśnięciu gazu jest ogromna ilość białego domu. Obstawiam że to wyciek płynu chłodniczego... Głowica była robiona 20-30k km temu. Na uruchomionym silniku wyrzuca też wodę ze zbiorniczka wyrównawczego. Gdzie zacząć szukać problemu ? Obstawiam że termostat + pompa wody do wymiany na start. Ale boję się rozbierania całego silnika ponownie.
#2
Napisano 28 września 2017 - 11:47
Jak znika płyn i kopci na biało to raczej uszczelka pod głowicą ?
#3
Napisano 28 września 2017 - 12:16
Użytkownik Frozzy dnia 28 września 2017 - 11:18 napisał
wielka biała chmura dymu
Użytkownik Frozzy dnia 28 września 2017 - 11:18 napisał
auto kopci na biało praktycznie od odpalenia
Użytkownik Frozzy dnia 28 września 2017 - 11:18 napisał
w zbiorniku wyrównawczym było praktycznie pusto
Użytkownik Frozzy dnia 28 września 2017 - 11:18 napisał
wyrzuca też wodę ze zbiorniczka wyrównawczego
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 28 września 2017 - 12:17
#4
Napisano 28 września 2017 - 13:56
Olej był ciemny ale w normie raczej. Więc chyba znów zrzucamy głowicę... No nic dzięki Panowie !
#6
Napisano 29 września 2017 - 00:25
Zrzuć głowicę, daj na szkło, jeżeli będzie okej to zostaje tylko upg.
#7
Napisano 01 października 2017 - 10:37
Robiony był komplet, zleciała głowica, dostała planowanie, dostała nową UPG, i wszyskie inne uszczelniacze.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|