Witam wszystkich. Od dłuższego czasu mam w124 2,5TD. Dużo jeżdżę po europie i brakuje mi klimy. Myślę więc nad wymianą go na coupe z silnikiem 2.2 150 i raczej już w e klasie. Jak jest z ich żywotnością, ile setek tysięcy km wykręcają? Generalnie nie słyszałem pozytywnych opinii o benzynie. W grę wchodzi dodatkowo gazowanie a to chyba jedyny rozsądny silnik w coupe do tego się nadający.
Dzięki za każdą pomoc
0
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 października 2017 - 09:23
#2
Napisano 05 października 2017 - 16:58
kolega w kombi ma nakręcone 490 tys,kupiony od handlarzy kilka lat temu z przebiegiem 160 więc możliwe,że jest więcej. kupiony na gazie i przez rok nie mógł dojść ładu z instalacją. powymieniał wszystko bez skutku. Problemem była wiązka silnika,po regeneracji bez problemów do dziś.wtryski gazowe wymienił w zeszłym roku.Na silnik nie narzeka.
#3
Napisano 05 października 2017 - 19:22
Sam osobiście znam M111 z przebiegiem ponad 600000 km, z czego ponad 400000 w kraju i z LPG. Nie pracuje już tak ładnie jak jeszcze 5 lat temu, ale też nie ma co się czarować, auto nie jest zadbane i często gęsto jeździło na podłym oleju i z pominięciem jakichkolwiek zasad eksploatacji. Jedyne co było robione, to chałupniczo zregenerowana wiązka silnika i wymieniona została skrzynia - ale nie z powodu awarii samej skrzyni, tylko z powodu jazdy bez oleju w skrzyni.
#4
Napisano 06 października 2017 - 08:21
Tu bardziej niż silnika to bym bał się stanu blachy. Dobrze zrobiona wiązka wytrzyma spokojnie kilka lat a w razie ew. problemów zs silnkiem i konieczności zrobienia np. uszczelki pod głowicą koszty nie zabijają.
#5
Napisano 06 października 2017 - 19:08
Użytkownik golas9 dnia 06 października 2017 - 08:21 napisał
Tu bardziej niż silnika to bym bał się stanu blachy. Dobrze zrobiona wiązka wytrzyma spokojnie kilka lat a w razie ew. problemów zs silnkiem i konieczności zrobienia np. uszczelki pod głowicą koszty nie zabijają.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nagle zamilkł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
[W124] M111 2.2 - Nierówna praca |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mr_simon |
|