Skocz do zawartości




- - - - -

[W124]Koło zębate pompy wtryskowej 200d a 250d


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   polek


  • Postów: 44
  • Na forum od: 24 lis 2011
  • Miejscowość: Bolesławiec
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 250turbodiesel

Napisano 06 października 2017 - 20:51

Witam , jako że w moim w124 200d nowy zamiennik wakum pompy zniszczył fale na kole zebatym pompy wtryskowej mam pytanie , orientuję sie ktos moze czy kolo zebate bedzie pasowalo od 250d , czy to koniecznie musi byc od 200d wole zapytac moze akurat ktos to robił i nie bede musial rozbierac auta kilka razy

Użytkownik polek edytował ten post 06 października 2017 - 20:52




#2 Offline   wave


  • Postów: 13
  • Na forum od: 06 mar 2017
  • Miejscowość: wwa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 października 2017 - 21:59

Pasi, od 300D też.

#3 Offline   polek


  • Postów: 44
  • Na forum od: 24 lis 2011
  • Miejscowość: Bolesławiec
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w124 250turbodiesel

Napisano 07 października 2017 - 14:14

Ok dzięki za odpowiedź

#4 Offline   GORCZYK


  • Postów: 24
  • Na forum od: 20 lip 2017
  • Miejscowość: Środa Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 października 2017 - 09:37

Jeśli już mowa o pompie od 2.5 to szukam podpowiedzi aby uszczelnić to miejsce, ponieważ leci tam olej.

Dołączona grafika


Dołączona grafika

Użytkownik GORCZYK edytował ten post 08 października 2017 - 09:41


#5 Offline   tRawski


  • Postów: 854
  • Na forum od: 08 gru 2009
  • Miejscowość: Radziejów
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 280TE 1993 -->swap 320TE
  • Trzeci Mercedes:W124 300TE 1992 4MATIC

Napisano 14 czerwca 2019 - 22:46

Nie bede zakładał nowego watku tylko podepnę sie tutaj.
Sprawa sie tyczy 300d ale domyślam sie ze w 200d i 250d jest tak samo.

Mianowicie: jaki gwint ma śruba na wałku rozrządu? Czy tez lewy jak przy zębatce na pompie wtryskowej?

Bede wdzieczny ze wszelkie odpowiedzi.

#6 Offline   andrzejrz


  • Postów: 518
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 15 czerwca 2019 - 05:32

Na wałku rozrządu gwint jest prawy.Tylko przy pompie wtryskowej jest lewy.








Podobne tematy Zwiń