Skocz do zawartości




- - - - -

m103 - Przekładka głowicy 12V na 24V


14 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Lukiz


  • Postów: 22
  • Na forum od: 17 wrz 2017
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 października 2017 - 18:46

Niby racja a podpowiedzieli byscie mi jaka sobie kopic lampe stroboskopowa i jak ja podpiac zeby sprawdzic pzyspieszenie zaplonu,rozumiem ze patzec na znaki na kole zamachowym?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka





#12 Offline   Ukaniu


  • Postów: 676
  • Na forum od: 30 maj 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:w201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Napisano 18 października 2017 - 20:42

Wyświetl postUżytkownik Sawyer dnia 18 października 2017 - 12:44 napisał

Sam montaż EFI nie doda 20 koni, można liczyć na połowę tego. Strojenie, turbo, wtedy moc rośnie. Zresztą Ukaniu, Ty to akurat przerabiasz, nie?

Nie hamowałem samochodu to przyrostu mocy nie znam. Jednak odpowiedź na gaz, żwawość wchodzenia na obroty z wtryskiem jest nieporównywalnie lepsza od tej z KE. Wtrysk mechaniczny choć mocno obudowany elektroniką to jednak epoka która słusznie minęła. Sama moc w warunkach ustalonych pewnie dramatycznie nie wzrośnie*. Dla mnie liczy się to o czym wspomniałem - reakcja na puknięcie w pedał gazu a to to dzień do nocy. (*coś tam wzrośnie bo jednak pozbywamy się klapy i mamy możliwość wzbogacić przy WOT).

CO do strobo - to Lukizu - zlituj się nad forum i uruchom pytaniem google, ostatecznie po zakupie lampy dostaniesz instrukcję obsługi.
Skład spalin sprawdza się podczas jazdy z sondą wetkniętą w rurę. Jeden przejazd z gazem do deski da odpowiedź co boli silnik przy jeździe na LPG, drugi przejazd - na benzynie - powie jak tam jeszcze żyje KE.

Użytkownik Ukaniu edytował ten post 18 października 2017 - 20:44


#13 Offline   Lukiz


  • Postów: 22
  • Na forum od: 17 wrz 2017
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 października 2017 - 21:09

Reakcja jest naprawde dobra spaliny sa ok wiem ze kj dobze wzbogaca bo jak rozepne eha to czoc lekka ruznice,a co do stroboskopu to wiem ze sa ruzne rodzaje

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka



#14 Offline   Lukiz


  • Postów: 22
  • Na forum od: 17 wrz 2017
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 października 2017 - 15:28

Sprawdzilem juz zaplon stroboskopem kopilem nowy bo ten co mialem jakis dziwny czeski 4 kable do niego szly ale mniejsza z tym.jest reakcja na kolektor oktanowy na obroty i temp ale tak jak podejzewalem niema reakcji na podciscienie ktore wchodzi do modolu probowalem na wszystkie sposoby na wolnyh i nietylko,na zimnym silniku i cieplym.
Wymieniac modol czy da sie go naprawic czy tak ma byc bo juz niewiem?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka



#15 Offline   Lukiz


  • Postów: 22
  • Na forum od: 17 wrz 2017
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 października 2017 - 21:15

Jak to powinno reagowac na to podcisnienie?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka










Podobne tematy Zwiń