Szukałem tematu w którym byłby poruszany ten temat ale nie mogłem znaleźć.
Wiszą mi pod maską przy bezpiecznikach takie kable:
1.
2.
3. Jest zatkany tą niebieską zatyczką.
4. Jakaś wolna wtyczka zaraz przy podszybiu.
5. A takie kable mam przerwane. Nie wiem co to może być. Ktoś specjalnie przerwał?
Dodam że samochód normalnie chodzi i na benzynie i na gazie. Nie działa jedynie centralny zamek (nie mam pilota, ale nawet próbując otworzyć czy zamknąć drzwi z lewej strony kluczykiem otwierają się tylko one- ktoś chyba musiał coś poprzerabiać), podświetlenie kabiny z tyłu i bagażnika (posprawdzałem bezpieczniki, żarówki, przeczyściłem styki i nic). Reszta działa.
Ktoś pomoże do czego to i czy tak powinno być?
2
[W124] m111 2.0E identyfikacja przewodów pod maską
Rozpoczęty przez MichalLU, lis 26 2017 21:16
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 listopada 2017 - 21:16
#2
Napisano 27 listopada 2017 - 09:09
Abs działa? Podobna jak od czujnika.
Ta z zatyczką nie jest od gazu diagnostyczna?
Z owalnej podaj numer na wtyczce albo sam poszukaj w necie i będziesz wiedział.
Ta z zatyczką nie jest od gazu diagnostyczna?
Z owalnej podaj numer na wtyczce albo sam poszukaj w necie i będziesz wiedział.
#3
Napisano 27 listopada 2017 - 09:23
Nr na wtyczce owalnej: 124 5430337
#4
Napisano 27 listopada 2017 - 09:53
3. Wygląda jak centralka LPG, tzn wtyczka do centralki LPG.
4. Jest to elektrozawór. trzeba zajrzeć w schemat czy tam ma zasysać powietrze z atmosfery przez ten króciec, czy ma tam być podłączony jakiś inny przewód.
5. Nie wygląda to na fabryczny przewód, jakaś pozostałość po LPG lub jakimś alarmie.
Co do odnalezienia przeznaczenia przewodu po nr wtyczki, to może to być ciężkie, ponieważ MB często używa tych samych wtyczek do różnych wiązek.
4. Jest to elektrozawór. trzeba zajrzeć w schemat czy tam ma zasysać powietrze z atmosfery przez ten króciec, czy ma tam być podłączony jakiś inny przewód.
5. Nie wygląda to na fabryczny przewód, jakaś pozostałość po LPG lub jakimś alarmie.
Co do odnalezienia przeznaczenia przewodu po nr wtyczki, to może to być ciężkie, ponieważ MB często używa tych samych wtyczek do różnych wiązek.
#5
Napisano 27 listopada 2017 - 10:19
ABS nie działa. Mówimy tu o wytyczne nr 1?
Użytkownik MichalLU edytował ten post 27 listopada 2017 - 10:20
#6
Napisano 16 grudnia 2017 - 13:00
nr. 1 na pewno abs, wtyczka albo gniazdo czujnika.
#7
Napisano 17 grudnia 2017 - 11:50
1. Wygląda na ABS
2. Osłonka płaskiej wtyczki na łączeniu kabla od czujnika zużycia klocków
3. To nie jest Mercedes - raczej jakaś włoszczyzna
4. Zaworek jest oryginalny, ale miejsce zamontowania nieoryginalne. Rzeczywiście w tym miejscu montowano zaworki stosowane przy alarmie, ale raczej w diselu (gaszenie pompy wtryskowej). Co robi w benzynie?
5. Nie wiem - prawie nic nie widać. Zaobserwuj, czy to wygląda na fabryczne. Może to jest pozostałość po syrence?
2. Osłonka płaskiej wtyczki na łączeniu kabla od czujnika zużycia klocków
3. To nie jest Mercedes - raczej jakaś włoszczyzna
4. Zaworek jest oryginalny, ale miejsce zamontowania nieoryginalne. Rzeczywiście w tym miejscu montowano zaworki stosowane przy alarmie, ale raczej w diselu (gaszenie pompy wtryskowej). Co robi w benzynie?
5. Nie wiem - prawie nic nie widać. Zaobserwuj, czy to wygląda na fabryczne. Może to jest pozostałość po syrence?
#8
Napisano 17 grudnia 2017 - 12:03
Użytkownik Gerri dnia 17 grudnia 2017 - 11:50 napisał
4. Zaworek jest oryginalny, ale miejsce zamontowania nieoryginalne. Rzeczywiście w tym miejscu montowano zaworki stosowane przy alarmie, ale raczej w diselu (gaszenie pompy wtryskowej). Co robi w benzynie?
To jest elektrozawór podciśnień do automatu.
Odpowiada za opóźnienie przełączenia biegu z 2 na 3 w celu zapobiegania skraplania paliwa w kolektorze.
Miejsce jak najbardziej oryginalne.
U Ciebie wygląda wszystko ok - tzn dwa wężyki i wtyczka. Ten dolny króciec ma być wolny.
Jest jeszcze drugi elektrozawór, bardzo podobny, na ściance grodziowej od strony lewego nadkola (tuż obok kolektora octanowego).
Odpowiada za przełączenie trybu E/S w automacie.
Użytkownik AiM edytował ten post 17 grudnia 2017 - 12:04
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W201] Problem z podświetleniem zegarów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ksiumaxx |
|
|
|
[w124] wskazówka temperatury cieczy się nie podnosi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|