"M103 i M104.992 (3.2) mają pojedyncze sprężyny zaworów i nie powinny być odkręcane więcej niż 6800 obr / min
M104.980 3.0 ma podwójne sprężyny i może być reved do 8000 rpm"
Znalazłem zdjęcia tych podwójnych sprężyn z m104 i faktycznie ciekawie wyglądają :
http://turbobandit.com/dualsprings
Niestety jak robiłem remont mojego m111.982 to nie cyknąłem żadnego zdjęcia i już nie pamiętam jak wyglądały, zauważyłem też ze liczniki obrotomierza w w124 300-24 jest wyskalowany do 8 tys a reszta m103 i m104 3.2 i m111 do 7 tys , czy te sprężynki są faktycznie lepsze czy te z m111 evo z 2002 r są już może równie dobre mimo tego że są pojedyncze z tego co pamiętam ?
Użytkownik Sawyer edytował ten post 16 grudnia 2017 - 03:18