Witam wszystkich stałem się szczęśliwym posiadaczem R129 .1999 rok
Mam problem z dachem może ktoś miał podobną sytuację .
Dach zamykał się do połowy nie miał siły iść dalej . Zlokalizowany wyciek oleju . Uszczelniony dach poszedł do końca kilka zamknięć i otwarć żeby sprawdzić czy wszystko ok . Otworzył się za 4 razem i tak został . Pałąk jest u góry szybu się zamknęły i tak został nie chce się złożyć i dach nie reaguje . Guzik miga i nie reaguje . Szyby same i zagłówki reagują normalnie . Pałąk nie chce się ruszyć . Jest gdzieś jakiś bezpiecznik co odpowiada za sam pałąk ?
0
R129 przestał działać dach
Rozpoczęty przez MariuszDiver, sty 03 2018 15:25
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 stycznia 2018 - 15:25
#2
Napisano 03 stycznia 2018 - 20:06
W bagażniku po prawej stronie jest część bezpieczników a dach zawsze można awaryjnie złożyć specjalnym kluczem.
#3
Napisano 04 stycznia 2018 - 13:39
To wiem że można złożyć awaryjnie . Te bezpieczniki sprawdziłem i wszystkie ok . Przełącznik miga na czerwono i nie słychać działania pompy .
#4
Napisano 04 stycznia 2018 - 15:18
Użytkownik MariuszDiver dnia 04 stycznia 2018 - 13:39 napisał
To wiem że można złożyć awaryjnie . Te bezpieczniki sprawdziłem i wszystkie ok . Przełącznik miga na czerwono i nie słychać działania pompy .
#5
Napisano 04 stycznia 2018 - 23:18
Jutro spróbuję .
#6
Napisano 27 lutego 2018 - 13:09
Odnowię . Po odłączeniu pomogło zaczął działać . Zaczął gubić olej najpierw zamki nad szybą wymienione na nowe szczelne . Zaraz zaczęło cieknąć z tylnym kołem wymienione lewa i prawa strona strona . Jak to zrobiłem to poleciały te główne grube siłowniki . Wymienione . Nie cieknie nigdzie . Oleju nie ubywa działa wszystko ok . Jest zadowolenie . Po dwóch dniach chcę otworzyć i tył otwiera puszcza zamki jest ok a przód nie zwalnia zamków i włącznik od składania miga . Zamykam, zamyka się do końca dociąga jest ok . Ponowna próba i znowu to samo nie otwiera przednich zamków . Żadnego wycieku stan oleju cały czas taki sam , Gdzie szukać przyczyny ? Nie robię tego na mrozie . Auto jest w grzanym warsztacie .
Użytkownik MariuszDiver edytował ten post 27 lutego 2018 - 13:12
#7
Napisano 05 marca 2018 - 15:11
Spróbuj otworzyć go ręcznie kilka razy. I naładuj dobrze akumulator. Bo pompa która jest w bagażniku bierze bardzo dużo prądu. A żeby odpowietrzyć układ trzeba otworzyć i zamknąć kilka razy. Taki już urok tych samochodów
#8
Napisano 16 czerwca 2018 - 06:06
Kolego po odlaczeniu akumulatora musisz wpierw zakodowac szyby przyciskiem od dachu dopiero ruszy pelen cykl dachu przynajmniej u mnie tak jest.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Prowadnice, stelaż, szkielet szyberdachu w124 2.5 TD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kasjopeja124 |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
[w124] Elektryczne szyby przód - przestały działać |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | adrian124 |
|
||
[w201/w124] Silnik szyberdachu - regulacja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | yanoq |
|
||
[w124] Elektryczny szyberdach - ustawienie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ascorp |
|