1
[C124] fiddy 3.0E '89
Rozpoczęty przez fiddy, sty 20 2018 22:21
83 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 16 lutego 2018 - 18:26
Luke,zaloz galerie własnego auta proszę.
Chętnie zobaczę wiekowe auto w perfekcyjnym stanie,może coś podpatrze ciekawego.
Chętnie zobaczę wiekowe auto w perfekcyjnym stanie,może coś podpatrze ciekawego.
#62
Napisano 16 lutego 2018 - 18:30
Niestety żadne z moich aut nie pasowałoby do poziomu tutejszych galerii, u mnie w autach nie ma takich customowych rozwiązań zwykła seria.
Użytkownik LukeSkyWalker edytował ten post 16 lutego 2018 - 18:34
#63
Napisano 16 lutego 2018 - 18:35
Oooo, słabo znasz inne galerie
#64
Napisano 17 lutego 2018 - 09:01
Każdy remontuje swoją gwiazdeczkę jak umie na miarę swoich możliwości. Czepialstwo jest zwyczajnym zazdroszczeniem.
#65
Napisano 18 lutego 2018 - 12:04
Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne, przez co auto szczególnie warte odratowania. Mnóstwo pracy włożone w blacharkę i inne rzeczy, doceniam! Wydaje mi się, że różnica w skórze nie będzie się rzucać w oczy, kiedy fotele znajdą się już wewnątrz auta. Fiddy z czasem jak będziesz doprowadzać auto do perfekcji i gdyby zaczęło Ci to przeszkadzać, to można przecież pomalować całe fotele i problemu nie zniknie.
Byłem na wielu forach, ale z taką ilością "żółci" to się jeszcze nigdy nie spotkałem! W szczególności ze strony tych którzy własnego "rodzynka" nie pokazali.
Jaki był koszt i czas wysyłki dywaników z ebay?
Byłem na wielu forach, ale z taką ilością "żółci" to się jeszcze nigdy nie spotkałem! W szczególności ze strony tych którzy własnego "rodzynka" nie pokazali.
Jaki był koszt i czas wysyłki dywaników z ebay?
#67
Napisano 22 lutego 2018 - 14:03
Wygłuszenie tak szczerze szczerze, to nie jest specjalnie potrzebne w 3.0.
Po pierwsze i tak jest cisza i niewiele to wnosi. Po drugie ważniejsze jak tylko przyjdzie wiosna to zobaczysz jak Ci się będzie szybko grzał. Nie to że ugotujesz, ale ta mata trzyma ciepło, którego R6 i tak już sporo wytwarza. Prawie ciągła praca wentylatora, gumy dostają mocniejszą temperaturą, trochę niepokój ducha od obserwacji wskazówki...
Więc ja u siebie tą matę zdjąłem Po prawdzie mroźną zimą też nie jest konieczna bo i tak M103 się rozgrzewa w 6 minut.
Po pierwsze i tak jest cisza i niewiele to wnosi. Po drugie ważniejsze jak tylko przyjdzie wiosna to zobaczysz jak Ci się będzie szybko grzał. Nie to że ugotujesz, ale ta mata trzyma ciepło, którego R6 i tak już sporo wytwarza. Prawie ciągła praca wentylatora, gumy dostają mocniejszą temperaturą, trochę niepokój ducha od obserwacji wskazówki...
Więc ja u siebie tą matę zdjąłem Po prawdzie mroźną zimą też nie jest konieczna bo i tak M103 się rozgrzewa w 6 minut.
#68
Napisano 22 lutego 2018 - 14:28
Zobaczymy to auto na "weekendowy wypad na lody" ale dzięki za uwagę trochę stracha narobiłeś przed letnim wyjazdem gdzieś dalej będę obserwował!
Na razie zaobserwowałem delikatnie falujące obroty i coś niedomaga podnośnik szyby kierowcy, pojeżdżę trochę i lecę z nim na warsztat do wiosny jest czas żeby wszystko ogarnąć
Na razie zaobserwowałem delikatnie falujące obroty i coś niedomaga podnośnik szyby kierowcy, pojeżdżę trochę i lecę z nim na warsztat do wiosny jest czas żeby wszystko ogarnąć
#69
Napisano 24 lutego 2018 - 20:57
Po przywiezieniu auta do kraju pomyślałem żeby umyć silnik( teraz uwalony z pyłu przez blacharza )wiadomo lepiej będą widoczne jakieś wycieki, no i trafiło się odkąd jest w kraju zauważyłem podczas trwania prac blacharskich wyciek, nie dużo ale jest!
Wycieka z miejsca pokazanego na foto, ktoś wie co to może być?
Delikatnie także falują obroty a po wkręceniu go na około 4 tyś obr i puszczeniu gazu zaczął się dławić i zgasł, ponowne odpalenie i już problem z gaśnięciem znikł ale słychać cykliczne delikatne falowanie obrotów.
Być może to powód tego że autko nie odpalane na dłuższy czas przez 2 lata
Na razie nie jeździłem nim, auto stoi a niebawem do warsztatu z nim wjeżdżam na generalny przegląd mechaniki tak jak już wspominałem także wszystko się ogarnie ale w między czasie...
Może ktoś z was coś wie o tym problemie i podzieli się swoją wiedzą ?
Pozdrawiam
Wycieka z miejsca pokazanego na foto, ktoś wie co to może być?
Delikatnie także falują obroty a po wkręceniu go na około 4 tyś obr i puszczeniu gazu zaczął się dławić i zgasł, ponowne odpalenie i już problem z gaśnięciem znikł ale słychać cykliczne delikatne falowanie obrotów.
Być może to powód tego że autko nie odpalane na dłuższy czas przez 2 lata
Na razie nie jeździłem nim, auto stoi a niebawem do warsztatu z nim wjeżdżam na generalny przegląd mechaniki tak jak już wspominałem także wszystko się ogarnie ale w między czasie...
Może ktoś z was coś wie o tym problemie i podzieli się swoją wiedzą ?
Pozdrawiam
Użytkownik fiddy edytował ten post 24 lutego 2018 - 20:58
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
Brak mocy i szarpanie skrzynią m102 230e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | xc124 |
|
||
C124 Swap Om606 Potrzebuje pomocy |
Modyfikacje,Tuning | habana50 |
|
|
|
[W124] Poochacz 230E '89 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Poochacz |
|
||
[C124 M104] Brak podtrzymania obrotów, skrzynia nie redukuje |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|