Skocz do zawartości




[C124] fiddy 3.0E '89


83 odpowiedzi w tym temacie

#81 Offline   elspasoo


  • Postów: 211
  • Na forum od: 20 lip 2017
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS 55 AMG

Napisano 27 lutego 2018 - 13:37

Jak dla mnie za dużo gumy, a za mało felgi - ale i tak jeździłbym :)



#82 Offline   LukeSkyWalker


  • Postów: 336
  • Na forum od: 10 maj 2013
  • Miejscowość: Poddębice
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 28 lutego 2018 - 18:57

Cykliczne falowanie obrotów w m103 to norma, przy dużym przebiegu, powodem są najczęściej wytarte walki i zużyte wtryski. Natomiast u Ciebie to raczej stare paliwo w baku i to że auto było mało użytkowane.

#83 Offline   fiddy


  • Postów: 34
  • Na forum od: 03 paź 2016
  • Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 kwietnia 2018 - 22:57

Miesiąc nic nie było a w :star: przybyło aż 90km na liczniku :D
W międzyczasie:
Padła elektryka szyby kierowcy, okazało się, że silniczek a zdobycie konkretnego w rozsądnej cenie trochę trwało -ogólnie to był jakiś wyczyn- :D ostatecznie dorwałem na dwie strony mechanizm i silniczki
Wymieniona została też kopułka , palec, świece iskrowe - wszystko Beru i pasek wielorowkowy Bosch w dodatku wskaźnik "economy" ogólnie żył własnym życiem ale wróciło wszystko do normy.
Co do wycieku z mechanikami wstępnie "walniętą głowicę" odrzuciliśmy. Wyciek ustał prawdopodobnie uszczelnienie na obudowie rozrządu jest już "sparciałe" -co nie znaczy, że temat jest olany na razie będę "jeździł obserwował :D.
Wszystkie poprawki pochłaniają ogromną liczbę czasu a podczas ogarniania anteny czasu i nerwów nikt mi nie odda ale za to jaka satysfakcja :)
Co do elektrycznej anteny to -nie wysuwał się bat- po rozkręceniu całości okazało się ,że linka przy bacie się zerwała. Rzeźbienia trochę było bo z "alledrogo" chinczyka nie chciałem pakować.
Szukając problemu w całym nie dawała mi spokoju również szyba kierowcy która nie była do końca idealnie spasowana do tego doszły drzwi które nie zamykały się z "gracją" a było trzeba jednak przyłożyć się do zamknięcia -a żeby znaleźć kogoś ogarniętego w mojej okolicy co kuma temat regulacji szyb i drzwi to szukać ze świecą a ja zjadł bym zęby na tym.
Na dzień dzisiejszy zostało ogarnięcie wnętrza także niebawem coś wrzucę :smoke:.

Dołączona grafika

6 w rzędzie :smoke:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Hirschmann od środka :)

Dołączona grafika


Pozdrawiam :star:

Użytkownik fiddy edytował ten post 18 kwietnia 2018 - 23:05


#84 Offline   fiddy


  • Postów: 34
  • Na forum od: 03 paź 2016
  • Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 listopada 2018 - 22:57

Gwiazda sprawuje się wspaniale, 700km przejechane dotychczas :smile2:
Gdy tylko pogoda już nie będzie rozpieszczać do garażu i po nowym roku wyjazd dopiero :) a w między czasie sporo mniej istotnych szczegółów zostało zrobione a na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:


Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Małe czyszczenie :smoke:

Dołączona grafika

A przy zakupie obok mojego stał ten,ostatnio wpadłem się mu przyjrzeć (również m103)
kto wie co nowy rok przyniesie :hooray: :hooray:

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Pozdrawiam! :smoke:








Podobne tematy Zwiń