Jak dla mnie za dużo gumy, a za mało felgi - ale i tak jeździłbym
1
[C124] fiddy 3.0E '89
Rozpoczęty przez fiddy, sty 20 2018 22:21
83 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 27 lutego 2018 - 13:37
#82
Napisano 28 lutego 2018 - 18:57
Cykliczne falowanie obrotów w m103 to norma, przy dużym przebiegu, powodem są najczęściej wytarte walki i zużyte wtryski. Natomiast u Ciebie to raczej stare paliwo w baku i to że auto było mało użytkowane.
#83
Napisano 18 kwietnia 2018 - 22:57
Miesiąc nic nie było a w przybyło aż 90km na liczniku
W międzyczasie:
Padła elektryka szyby kierowcy, okazało się, że silniczek a zdobycie konkretnego w rozsądnej cenie trochę trwało -ogólnie to był jakiś wyczyn- ostatecznie dorwałem na dwie strony mechanizm i silniczki
Wymieniona została też kopułka , palec, świece iskrowe - wszystko Beru i pasek wielorowkowy Bosch w dodatku wskaźnik "economy" ogólnie żył własnym życiem ale wróciło wszystko do normy.
Co do wycieku z mechanikami wstępnie "walniętą głowicę" odrzuciliśmy. Wyciek ustał prawdopodobnie uszczelnienie na obudowie rozrządu jest już "sparciałe" -co nie znaczy, że temat jest olany na razie będę "jeździł obserwował .
Wszystkie poprawki pochłaniają ogromną liczbę czasu a podczas ogarniania anteny czasu i nerwów nikt mi nie odda ale za to jaka satysfakcja
Co do elektrycznej anteny to -nie wysuwał się bat- po rozkręceniu całości okazało się ,że linka przy bacie się zerwała. Rzeźbienia trochę było bo z "alledrogo" chinczyka nie chciałem pakować.
Szukając problemu w całym nie dawała mi spokoju również szyba kierowcy która nie była do końca idealnie spasowana do tego doszły drzwi które nie zamykały się z "gracją" a było trzeba jednak przyłożyć się do zamknięcia -a żeby znaleźć kogoś ogarniętego w mojej okolicy co kuma temat regulacji szyb i drzwi to szukać ze świecą a ja zjadł bym zęby na tym.
Na dzień dzisiejszy zostało ogarnięcie wnętrza także niebawem coś wrzucę .
6 w rzędzie
Hirschmann od środka
Pozdrawiam
W międzyczasie:
Padła elektryka szyby kierowcy, okazało się, że silniczek a zdobycie konkretnego w rozsądnej cenie trochę trwało -ogólnie to był jakiś wyczyn- ostatecznie dorwałem na dwie strony mechanizm i silniczki
Wymieniona została też kopułka , palec, świece iskrowe - wszystko Beru i pasek wielorowkowy Bosch w dodatku wskaźnik "economy" ogólnie żył własnym życiem ale wróciło wszystko do normy.
Co do wycieku z mechanikami wstępnie "walniętą głowicę" odrzuciliśmy. Wyciek ustał prawdopodobnie uszczelnienie na obudowie rozrządu jest już "sparciałe" -co nie znaczy, że temat jest olany na razie będę "jeździł obserwował .
Wszystkie poprawki pochłaniają ogromną liczbę czasu a podczas ogarniania anteny czasu i nerwów nikt mi nie odda ale za to jaka satysfakcja
Co do elektrycznej anteny to -nie wysuwał się bat- po rozkręceniu całości okazało się ,że linka przy bacie się zerwała. Rzeźbienia trochę było bo z "alledrogo" chinczyka nie chciałem pakować.
Szukając problemu w całym nie dawała mi spokoju również szyba kierowcy która nie była do końca idealnie spasowana do tego doszły drzwi które nie zamykały się z "gracją" a było trzeba jednak przyłożyć się do zamknięcia -a żeby znaleźć kogoś ogarniętego w mojej okolicy co kuma temat regulacji szyb i drzwi to szukać ze świecą a ja zjadł bym zęby na tym.
Na dzień dzisiejszy zostało ogarnięcie wnętrza także niebawem coś wrzucę .
6 w rzędzie
Hirschmann od środka
Pozdrawiam
Użytkownik fiddy edytował ten post 18 kwietnia 2018 - 23:05
#84
Napisano 07 listopada 2018 - 22:57
Gwiazda sprawuje się wspaniale, 700km przejechane dotychczas
Gdy tylko pogoda już nie będzie rozpieszczać do garażu i po nowym roku wyjazd dopiero a w między czasie sporo mniej istotnych szczegółów zostało zrobione a na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:
Małe czyszczenie
A przy zakupie obok mojego stał ten,ostatnio wpadłem się mu przyjrzeć (również m103)
kto wie co nowy rok przyniesie
Pozdrawiam!
Gdy tylko pogoda już nie będzie rozpieszczać do garażu i po nowym roku wyjazd dopiero a w między czasie sporo mniej istotnych szczegółów zostało zrobione a na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:
Małe czyszczenie
A przy zakupie obok mojego stał ten,ostatnio wpadłem się mu przyjrzeć (również m103)
kto wie co nowy rok przyniesie
Pozdrawiam!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
Brak mocy i szarpanie skrzynią m102 230e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | xc124 |
|
||
C124 Swap Om606 Potrzebuje pomocy |
Modyfikacje,Tuning | habana50 |
|
|
|
[W124] Poochacz 230E '89 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Poochacz |
|
||
[C124 M104] Brak podtrzymania obrotów, skrzynia nie redukuje |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|