Zakupiony pod koniec października w Niemczech od drugiego właściciela. Posiada książkę serwisową prowadzoną od 1 rejestracji w 97' do 2015 r
Auto nie odpalało, blacharka pokryta rdzą to tu to tam, ale to przecież ponad 30 letnie auto kto by się tym przejmował mając okazje spełnić w pewnym sensie swoje motoryzacyjne marzenie.
- u Niemca
-wjazd na warsztat
Pierwsze oględziny wymiana wszystkich płynów, filtrów i problem z odpalaniem znaleziony -akumulator padnięty
-Wleciał nowy
Wjazd do blacharza
A oto prawdziwy majstersztyk Niemieckiej myśli blacharskiej
Blacharz 20.01.18'
Auto na dzień dzisiejszy stoi u blacharza a ja w między czasie uzbierałem drobne fanty do niego m.in.
-Przednia atrapa grilla ( stara ma wgniecenie )
-Uszczelka anteny z ASO, ( stare zbutwiałe )
-Alufelgi ala."8loch" 15' po regeneracji
-Nowe opony letnie Michelin Energy Saver 195/60/15
-Lusterko zewnętrzne do kierowcy ( w starym uszczerbiony kawałek )
-Zaślepka na hak z przodu
felgi
Mam w nim dywaniki rypsowe i po przeszukaniu internetu, lokalnych tapicerów nie jestem w stanie zregenerować dywanika przedniego od kierowcy ;/
problemem okazuje się materiał w takim beżowym kolorze.
dywanik
To tak na początek
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 21 stycznia 2018 - 10:29