Skocz do zawartości




- - - - -

W220 niesprawne hamulce


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Uhlenhaut


  • Postów: 195
  • Na forum od: 18 paź 2011
  • Miejscowość: Stuttgart
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 stycznia 2018 - 12:38

Cześć,

Znajomy mial sytuacje, ze podczas przegladu okresowego na rolkach przy probie hamowania doszlo do zepsucia zaciskow. Jeden zacisk do wymiana, drugi do regeneracji, plyn hamulcowy uciekl.

Jako, ze podejrzewa, ze doszło do zbyt mocnego wcisniecia hamulca podczas próby, a auto wczesniej stalo dluzej niejezdzone, wiec nie bylo przyczyn, ani objawów, zastanawiamy sie, czy powodem awarii moglo byc owe zbyt mocne wcisniecie badz nieumiejetnie posługiwanie sie.

Mieliscie kiedys taka sytuacje?



#2 Offline   wieska


  • Postów: 30
  • Na forum od: 13 gru 2009
  • Miejscowość: Legnica
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:W123

Napisano 24 stycznia 2018 - 13:51

Miałem tez tak jak piszesz. Lepiej jak nadwątlone elementy uszkodzą się podczas badania na rolkach niż podczas awaryjnego hamowania na drodze bo albo kogos zabijesz albo się sam zabijesz. Diagnosta celowo tak sprawdzwa by w czasie kontroli wyszly usterki.
U mnie tłocek wyrwalł rant cylnderka zacisku co się na nim trzma osona od brudu . Tłock yl nakonc skorodowany od slbego uywania hamulca

#3 Offline   Uhlenhaut


  • Postów: 195
  • Na forum od: 18 paź 2011
  • Miejscowość: Stuttgart
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 stycznia 2018 - 14:30

To by bylo naturalne, ale widzialem sam na podnosniku i jeden zacisk rozszczelnil sie na przewodzie laczacym obie strony, a drugi zaczal cieknac, mówi ze plyn ulecial momentalnie, a z zaciskami nic sie ponoc nie dzialo. Bardzo nietypowy zbieg okolicznosci.

#4 Offline   andrzejrz


  • Postów: 524
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 25 stycznia 2018 - 20:58

U mnie w 124 na przeglądzie padł przewód...do domu dojechałem 30km i po wymianie przewodu okazało się że pompa hamulcowa padła...

#5 Offline   Uhlenhaut


  • Postów: 195
  • Na forum od: 18 paź 2011
  • Miejscowość: Stuttgart
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 stycznia 2018 - 19:00

Jakim cudem pompa?

#6 Offline   Pentagramix


  • Postów: 50
  • Na forum od: 15 sty 2017
  • Miejscowość: Tarnobrzeg
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 stycznia 2018 - 14:04

U nas podczas przeglądu odnotowałem skorodowany przewód. Podczas próby na rolkach pękł. Trzeba podziękować za sprawdzenie stanu technicznego i tyle, żadne "za mocne wciśnięcie" nie ma tu nic do rzeczy. Lepiej na rolkach niż w życiu na drodze.








Podobne tematy Zwiń