Witam.
Podpowiedzcie mi Panowie co warto zrobić przed wymianą zamka na drugi. Mianowicie nie chce mi się zamknąć klapa
bagażnika dopiero jak ostro walnę za 7 razem zamyka mi się bagażnik. Nic nie majstrowałem ale zobaczyłem że jak stuknę w
zamek od środka to pomaga i za 2 lub 3 razem załapuje. Sam haczyk widoczny z góry zamka działa bo za pomocą śrubokręta
zasymulowałem zamknięcie i haczyk zamknął i trzymał .
1
[W124] kłopot z zamkiem klapy bagażnika sedan z 1993 roku
Rozpoczęty przez masap, sty 30 2018 01:10
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 stycznia 2018 - 01:10
#2
Napisano 30 stycznia 2018 - 01:56
Sam zamek jak i haczyk ma regulację, zacznij od tego. U mnie pomogło.
#3
Napisano 30 stycznia 2018 - 09:39
Jak wyżej. Trzeba użyć jeżeli dobrze pamiętam klucza 10 do poluzowania trzech nakrętek.
#4
Napisano 30 stycznia 2018 - 17:00
miałem problem z bagażnikiem, trzeba było srogo walnąć, spróbuj to co gościu na filmiku mówi - u mnie pomogło zamyka się mega lekko.
https://www.youtube....h?v=BJSSzEzKjt0
https://www.youtube....h?v=BJSSzEzKjt0
#5
Napisano 11 lutego 2018 - 21:04
Sprawdź najpierw czy przy zamku w zagłebieniu nie ma brudu nagromadzonego. Jeśli jest wtedy "rygiel" nie wchodzi wystarczająco głęboko do zamka by go zatrzasnąć. Jest duże prawdopodobieństwo,że masz to u siebie skoro śrubokretem działa.
#6
Napisano 12 lutego 2018 - 07:15
Zamek trzyma się na trzech śrubach. Będziesz widział to po zdjęciu plastikowej osłony, albo po otwarciu klapki na tej osłonie.Odkręć te dwie górne śruby i spróbuj pociągnąć zamek do góry. Powinno pomóc. Niedawno wyjmowałem zamek i przed regulacją musiałem walić klapą z całych sił, żeby się zamknęła a po regulacji bagażnik zamyka się bardzo lekko. A jak to nie pomoże, to wyjmij zamek.
Poniżej zacytuję Ci oficjalną forumową instrukcję wyciągania zamka MADE BY Gerri
Tak - ściągamy plastikowe pokrycie tylnego pasa, wykręcamy trzy śrubki widoczne od strony bagażnika, odpinamy kable centralnego (i drugi - od komfortu jeżeli jest). Odkręcamy siłownik centralnego (dwa blachowkręty) żeby się lekko przesuwał lewo/prawo.
Zamek składa się z dwóch części: dolnej (z dolną śrubką) i górnej (z dwoma śrubkami) Łapiemy zamek palcami i ściskamy go w kierunku pionowym. Tak, żeby dolna część poszła do góry - a górna w dół. Na ile się będzie dało - czasami to parę milimetrów, czasami więcej lub mniej. Zamek przez to zrobi się "mniejszy" i łatwiej wyjdzie przez otwór w tylnym pasie.
I teraz tak: zamek mamy lekko wysunięty, musimy rozpiąć połączenie siłownika pneumatycznego ze złotym (w kolorze) cięgnem biegnącym w kierunku zamka. W tym celu łapiemy ręką taką plastikową, stożkową rurkę na połączeniu siłownika z cięgnem i zesuwamy tą rurkę W STRONĘ KORPUSU siłownika . Jak to zrobisz, to zobaczysz co dalej. Zamek jest twój.
****************************
Jak już go wyciągniesz to bez obaw możesz go rozdzielić na dwie części i zobacz czy górna część nie lepi się od brudu.
Poniżej zacytuję Ci oficjalną forumową instrukcję wyciągania zamka MADE BY Gerri
Tak - ściągamy plastikowe pokrycie tylnego pasa, wykręcamy trzy śrubki widoczne od strony bagażnika, odpinamy kable centralnego (i drugi - od komfortu jeżeli jest). Odkręcamy siłownik centralnego (dwa blachowkręty) żeby się lekko przesuwał lewo/prawo.
Zamek składa się z dwóch części: dolnej (z dolną śrubką) i górnej (z dwoma śrubkami) Łapiemy zamek palcami i ściskamy go w kierunku pionowym. Tak, żeby dolna część poszła do góry - a górna w dół. Na ile się będzie dało - czasami to parę milimetrów, czasami więcej lub mniej. Zamek przez to zrobi się "mniejszy" i łatwiej wyjdzie przez otwór w tylnym pasie.
I teraz tak: zamek mamy lekko wysunięty, musimy rozpiąć połączenie siłownika pneumatycznego ze złotym (w kolorze) cięgnem biegnącym w kierunku zamka. W tym celu łapiemy ręką taką plastikową, stożkową rurkę na połączeniu siłownika z cięgnem i zesuwamy tą rurkę W STRONĘ KORPUSU siłownika . Jak to zrobisz, to zobaczysz co dalej. Zamek jest twój.
****************************
Jak już go wyciągniesz to bez obaw możesz go rozdzielić na dwie części i zobacz czy górna część nie lepi się od brudu.
#7
Napisano 12 lutego 2018 - 23:16
Dzięki Panowie . Poluzowałem śruby i przesunęłem zamek maksymalnie do góry , skręciłem śruby zamek teraz klapa elegancko łapie zamek. Dziękuje za podpowiedzi
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124 E200 1993] kolizja rozrządu ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | krakerss |
|
||
Benzyna e10 na stacjach od nowego roku |
LPG i Paliwa Alternatywne | Lukasz1990Orange |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
E 250TD 1994 sedan modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | TripleX |
|
|
|
[W124] Czarownica 2.2E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Czarownica |
|