Witam wszystkich,
Staram się doprowadzić do porządku W124 300D 91r. Poradziłem już sobie z regeneracją czujnika paliwa natomiast napotkał mnie problem.
Pękł uchwyt stabilizatora z tyłu. Sprawdziłem w sklepach internetowych, sklepach lokalnych, szrotach i okazuje się, że tego ustrojstwa nie ma nawet w hurtowniach. ASO na tą chwilę szuka.
Czy ktoś z Was miał już z tym problem? Czy uda się dopasować uchwyt i tuleję z innego auta?
Dziękuję za pomoc.
0
[W124] uchwyt tulei stabilizatora tył
Rozpoczęty przez Jarek1989, sty 31 2018 11:42
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31 stycznia 2018 - 11:42
#2
Napisano 31 stycznia 2018 - 15:54
Piszac uchwyt stabilizatora piszesz o czesci ktora na przod mozna dostac bez problemu nowa i az mi sie wierzyc nie chce ze na tyl byl by z tym problem ale nawet jesli tak to napewno od kogos kto zajmuje sie sprzedaza czesci do naszych mercedesow a na forum pare takich osob jest cos takiego dostaniesz.Dla sprecyzowania chodzi Ci o cos takiego meyle 0140320060 to akurat jest od przodu auta ale wyglad podobny.
#3
Napisano 31 stycznia 2018 - 17:17
Po nr VIN sprawdziłem, że jest to element A1233260926 . Jeżeli chodzi o przód rzeczywiście są one dostępne bez żadnego problemu. Te na tył różnią się tym, że mają wytłoczenie na środku jakby ustalające pozycję gumki, która ma wypust. Same gumy można dostać od ręki ale tutaj też jest niezły numer ponieważ są sprzedawane różne, z wytłoczeniem i bez. Dlatego w tym momencie już zgłupiałem i postanowiłem poprosić o pomoc.
Też mocno się zdziwiłem, że nie są one dostępne zwłaszcza, że to element dość newralgiczny.
Też mocno się zdziwiłem, że nie są one dostępne zwłaszcza, że to element dość newralgiczny.
#4
Napisano 31 stycznia 2018 - 20:53
Sprawdzic dla porownania druga strone i bedziesz wiedzial jakie sa potrzebne czy z wytloczeniem na srodku czy bez.To ze nie mozna ich dostac nowych to zeczywiscie skandal!!!!
#5
Napisano 31 stycznia 2018 - 21:21
Po długiej walce z zardzewiałymi śrubami udało mi się wyciągnąć ten uchwyt, który jeszcze się ostał. Wytłoczenie zarówno jest na gumie jak i na tym uchwycie.
Uchwyty namierzyłem w USA ale za dwie sztuki plus wysyłka wychodzi ok. 209 PLN, prawie zemdlałem.
Jutro jadę do sklepu z częściami i spróbujemy coś dobrać aby zgadzał się rozstaw otworów i średnica wewnętrzna gumy. Ale jeżeli znalazł by się ktoś kto ma to na sprzedaż proszę o info, wolałbym zamontować taki element jaki ma być zamiast kombinować.
Uchwyty namierzyłem w USA ale za dwie sztuki plus wysyłka wychodzi ok. 209 PLN, prawie zemdlałem.
Jutro jadę do sklepu z częściami i spróbujemy coś dobrać aby zgadzał się rozstaw otworów i średnica wewnętrzna gumy. Ale jeżeli znalazł by się ktoś kto ma to na sprzedaż proszę o info, wolałbym zamontować taki element jaki ma być zamiast kombinować.
#6
Napisano 31 stycznia 2018 - 21:46
http://www.czesci-me...1233260926.html
Tu masz oryginalne jarzma, tylko trzeba upaść na głowę, żeby za kawałek wygiętego płaskownika dać taki hajs.
Kawałek płaskownika 2mm, dwa otwory i wygięcie na imadle załatwi ten problem migiem.
A komplet tulei stabilizatora wraz z nowymi śrubami kosztuje poniżej 20 pln - patrz Febi FE02524.
Tu masz oryginalne jarzma, tylko trzeba upaść na głowę, żeby za kawałek wygiętego płaskownika dać taki hajs.
Kawałek płaskownika 2mm, dwa otwory i wygięcie na imadle załatwi ten problem migiem.
A komplet tulei stabilizatora wraz z nowymi śrubami kosztuje poniżej 20 pln - patrz Febi FE02524.
#7
Napisano 31 stycznia 2018 - 21:51
Na szrocie dostaniesz jak sobie sam wykręcisz bo oni nie przykładają uwagi do takich rzeczy , o 124 na szrocie coraz gorzej albo do kowala bez problemu dorobi a jak masz smykałkę to sam zrobisz z grubej blachy jak nie to wystaw ogłoszenie na forum że kupisz uchwyty daj zdjęcie i będziesz miał chłopaki na forum mają.
#8
Napisano 31 stycznia 2018 - 21:55
Dzięki za zainteresowanie tematem. Cena oryginalnego jest powalająca. Mercedes Wrocław dalej się ze mną nie skontaktował, a na tej stronie też jest, że trzeba pytać o dostępność.
Niestety takiego elementu z płaskownika się nie wygnie do oryginalnych/zamienników tulei z powodu tego cholernego przetłoczenia na środku gumy. Dziwi mnie tylko, że elementy do przodu można dostać bez problemu. Nawet same drążki stabilizatora są dostępne. A do tyłu ani uchwytów, ani drążków tylko same tuleje. Mam nadzieję, że sam drążek wytrzyma jeszcze trochę czasu chociaż wydaje mi się, że warto zacząć sprawdzać szroty i kupić sobie na zapas.
Niestety takiego elementu z płaskownika się nie wygnie do oryginalnych/zamienników tulei z powodu tego cholernego przetłoczenia na środku gumy. Dziwi mnie tylko, że elementy do przodu można dostać bez problemu. Nawet same drążki stabilizatora są dostępne. A do tyłu ani uchwytów, ani drążków tylko same tuleje. Mam nadzieję, że sam drążek wytrzyma jeszcze trochę czasu chociaż wydaje mi się, że warto zacząć sprawdzać szroty i kupić sobie na zapas.
#9
Napisano 31 stycznia 2018 - 21:57
Carloos ma racje to nie musi być orginalne może być własnej roboty tam nie ma dużej siły tak jak z przodu.
#10
Napisano 31 stycznia 2018 - 22:01
Zamiast przetłoczenia zrobił bym otwór i guma by sobie weszła i po sprawie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Konsola kuda zamiast uchwytu na smartfon |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | PolnaMysz |
|
||
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
[W201] wymiary stabilizatorów przód tył przy silniku 2.6 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | gisek |
|
||
[W124] wprasowanie tulei dyferencjału |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | holyfido |
|
|
|
[W201/W124] Wymiana łożyska koła tył |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Ad77 |
|
|