Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Nie odpala, na plaku łapie


16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 lutego 2018 - 23:49

Takie coś - wskaźnik paliwa mnie oszukał i osuszyłem układ. Kanister w dłoń i na najbliższą stację (czyli zajezdnia autobusowa). Po wlaniu paliwa w bak i próbach odpalania siadł akumulator. Na drugi dzień pojechałem z kumplem odpalać z kabli - udało się po trzech godzinach i było conajmniej dziwnie - nie wkręcał się na obroty, jakby jeden cylinder był na urlopie. Chwilę chodził na luzie, wąż od chłodnicy się lekko zagrzał, ruszam. I w tym momencie Jakby po kolei wszystkie cylindry robiły sobie wakacje - zaczął chodzić na trzech, potem dwóch z gazem w podłodze (i jakichś 400 obr/min) aż zgasł. I już nie zapalił. Poszedłem po plaka, psikałem w dolot i łapał. Przestałem plakiem i już nie chciał. Bezpieczniki na podszybiu całe. Co może mu być?



#2 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 02 lutego 2018 - 23:52

Hym, jakiegoś potężnego syfu chyba zaciągnąłeś z dna zbiornika.

#3 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 lutego 2018 - 00:02

Sprawdzałem filtr, paliwo tam doszło. Ale jeśli to syf, to jak sobie z nim poradzić? I to w kilka godzin, bo jutro mam być w pracy, a bez auta nie mam jak

Edyta - przy filtrze jest taki mały, siateczkowy wkład, na śrubę 10. Wyjąłem, był czysty

Użytkownik Fah edytował ten post 03 lutego 2018 - 00:05


#4 Offline   patrykwarszawa


  • Postów: 246
  • Na forum od: 10 sty 2015
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 lutego 2018 - 00:54

Zapowietrzył się mocno... ?

#5 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 lutego 2018 - 01:14

Cały się zapowietrzył. Ale potem odpalił, więc już nie. Ale Sawyer najpewniej ma rację - filtr wstępny był pusty, więc najpewniej zatkała się siateczka na wyjściu z baku.

I jeśli to to - wlanie rozpuszczalnika na 10 litrów paliwa pomoże, nie uszkadzając wszystkiego po drodze do cylindra? Z okazji pracy nie mam czasu na wyjmowanie baku

#6 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 lutego 2018 - 11:06

Nie mogę edytować - jednak ktoś mnie zrobił w czambuł i to, co sprawdzałem, to nie był filtr wstępny, tylko... właśnie nie wiem.

Dołączona grafika

Zaznaczyłem na czerwono, co sprawdziłem - siateczka czysta, ale w środku pusto

#7 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 lutego 2018 - 13:52

Znowu nie mogę edytować - byłem przy aucie, wyszło, że filtr główny paliwa jest pusty. Wniosek - paliwo z baku się nie wydostaje. Da się coś zrobić bez wyciągania baku?

#8 Offline   aclos


  • Postów: 203
  • Na forum od: 28 mar 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210 E300TD

Napisano 03 lutego 2018 - 14:37

Pod autem w zbiorniku masz sitko (filtr) odkręć je i będziesz wiedział czy syf go zatkał

#9 Offline   T34


  • Postów: 337
  • Na forum od: 09 kwi 2013
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 lutego 2018 - 16:00

Wlej do baku żeby było z 15 litrów bo jak jest mniej to możesz sobie kręcić do usranej smierci. Znajdz jakas gorke zeby stal lekko przodem to dolu. Zanim zaczniesz krecic popusc przewody przy wtryskiwaczach i w trakcie krecenia obserwuj czy tam pojawia sie gnojówka.

#10 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 lutego 2018 - 16:46

Wyświetl postUżytkownik aclos dnia 03 lutego 2018 - 14:37 napisał

Pod autem w zbiorniku masz sitko (filtr) odkręć je i będziesz wiedział czy syf go zatkał

A czy czasem po wyjęciu, cała ropa z baku nie zleci mi na ręce/twarz/cokolwiek będzie pod miejscem na sitko?








Podobne tematy Zwiń