Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Tajemniczy króciec m104 2.8


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   MBjakWino


  • Postów: 7
  • Na forum od: 10 paź 2017
  • Miejscowość: EZD
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201
  • Trzeci Mercedes:W203
  • Inne auto:Łeeskort

Napisano 04 lutego 2018 - 16:08

Siemka,pacjent to w124 m104 2.8,zabrałem się za wymianę uszczelki pod deklem zaworów, demontując osłonę wiązki silnika napotkałem się na króciec m10/12 skierowany ku górze , umiejscowiony w kolektorze ssącym między 4 a 5 wtryskiem , żaden przewód nie jest do niego podpięty i w jego okolicy żadnego luźnego nie ma(zsuniety czy coś teges).Podsylam foto Dołączona grafika

Użytkownik MBjakWino edytował ten post 04 lutego 2018 - 16:10




#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lutego 2018 - 16:35

I silnik bez tego pracował jak trzeba?

Tam idą dwa gumowe przewody (odmy). Jeden (A1040943582) od kolektora do podstawy sprężarki klimatyzacji, drugi (A1040943682) łączy plastikową (górną) część kolektora ssącego z aluminiową (dolną).

Ten drugi widać na foto i to chyba jego będzie u Ciebie brakowało.

Dołączona grafika

#3 Offline   MBjakWino


  • Postów: 7
  • Na forum od: 10 paź 2017
  • Miejscowość: EZD
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201
  • Trzeci Mercedes:W203
  • Inne auto:Łeeskort

Napisano 04 lutego 2018 - 18:39

Silnik pracuje wzorowo,gdy schodzi z obrotów słychać swist jak by blowof , do podstawy kompresora idzie rurka nr 1 , a nr 2 do przepustnicy muszę zerknąć na tą ameliniowa podstawę Dołączona grafika

#4 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lutego 2018 - 19:29

Patrzę po swoich materiałach i to jednak nie jest króciec od odm. One wchodzą od dołu kolektora a nie od boku. Pojęcia nie mam, co to jest. Jutro spróbuję zgłębić temat.

#5 Offline   MBjakWino


  • Postów: 7
  • Na forum od: 10 paź 2017
  • Miejscowość: EZD
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201
  • Trzeci Mercedes:W203
  • Inne auto:Łeeskort

Napisano 04 lutego 2018 - 20:10

Na odpalonym silniku nie ciągnie powietrza ani nie zasysa po zatkaniu praca silnika bez zmian.








Podobne tematy Zwiń