Skocz do zawartości




- - - - -

w126 z silnikiem w124 300 D Turbo problem


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   tolder126


  • Postów: 4
  • Na forum od: 13 lut 2018
  • Miejscowość: Żmigród
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 lutego 2018 - 10:45

Witam moja modyfikacja : Mercedes w126 do którego wsadziłem silnik w124 300D turbo zespoliłem ze skrzynią od w124 250D 5 biegów na krótkim wałku z dwumasą i do wszystkiego most z przełożeniem 3,46 . Przeróbka doszła do końca wszystko spasowało Power jest wszystko gra tylko mam jeden problem podczas jazdy np. w korku ktoś zwalnia to puszczam pedał gazu abym ja też zwolnił ,a jak chcę znowu przyspieszyć to rzuca mi autem szarpie inaczej mówią na to żabkuje jak operuję pedałem gazu bardzo delikatnie to jest wszystko ok ale przy dynamiczny operowaniu pedałem gazu zaczyna szarpać odczuwalne jest to najbardziej na 2 i 3 bieg . Pompa wtryskowa jest od automatu i może czegoś tam nie podpoiłem są tam trzy wyjścia podciśnienia które zostawiłem luźne bo szło to chyba do skrzyni automatycznej i jeszcze kostka okrągła na pompie trzy pinowa też jest niewpięta . Zapięta jest tylko kostka z tyłu pompy 2 piny od ELR . W pompach od zwykłej 300d była funkcja ARA przy skrzyni manualnej ,a w pompie od turbo chyba tego nie było , bo sterownik był tylko ELR . a nie tak jak w zwykłych 300 d był sterownik ELR/ARA .
Jeszcze może źle dobrałem przełożenie mostu do momentu obrotowego ??
Może ktoś coś pomoże pozdrawiam .



#2 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lutego 2018 - 06:19

Most zostaw w spokoju pompa do regulacji troszkę zmniejszyć dawkę na listwie, masz pompę dedykowana do tego silnika i nie masz podpietej elektroniki i dlatego żabka.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#3 Offline   tolder126


  • Postów: 4
  • Na forum od: 13 lut 2018
  • Miejscowość: Żmigród
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lutego 2018 - 10:04

 Użytkownik OSTRY2500 dnia 16 lutego 2018 - 06:19 napisał

Most zostaw w spokoju pompa do regulacji troszkę zmniejszyć dawkę na listwie, masz pompę dedykowana do tego silnika i nie masz podpietej elektroniki i dlatego żabka.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Ok już zadzwoniłem do pompiarza i na środę mam podjechać dam napewno znać po wizycie

#4 Offline   mars121


  • Postów: 181
  • Na forum od: 28 kwi 2015
  • Miejscowość: Małopolska
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 25 kwietnia 2018 - 20:17

Jakoś zapomniałeś .








Podobne tematy Zwiń