Witam
ostatnio udało mi się znowu podłubać przy silniku więcej było diagnozowania i sprawdzania mianowicie w zeszłym tygodniu ustawiałem potencjomertr na 0,7v teraz wskazuje 1,2v fakt między czasie kręciłem imbusem w kominie oczywiście w prawo co by zmniejszyć wypełnienie oczywiście wypełnienie zostało na 49,2% .
Tylko się zastanawiam czy kręcenie imbusem wpływa na zmianę wartości na potencjometrze?
jedyna różnica że silnik przestał gasnąć po zejściu z obrotów . Oczywiście powinienem napomknąć że wypełnienie na włączonym zapłonie jest o wartości 69,9 % . Dodatkowo wybłyskałem sobie błędy z silnika nowo nabytym przyrządem i nic nie wyszło
Sprawdzanie szczelności układu czy nie ciągnie lewego powietrza tylko od czego zacząć ?
kalosz jest nowy , wymieniałem silnik krokowy i przewody łączące są stare ale w dobrym stanie łącznik pokrywy kolektora i pokrywy zaworowej nowy , ostatnio gdzieś doczytałem o zaślepce na kolektorze za roździelaczem i też na miejscu w dobrej kondycji
Korci mnie co by zdemontować cały kolektor dolotowy i sprawdzić czy on nie mam jakiegoś pęknięcia tylko czy komuś się już tak zdarzyło ?
Użytkownik Sawyer dnia 14 stycznia 2021 - 12:26 napisał
Silnik sprawny poznasz po kulturze pracy i wyglądzie świec.
no tu chyba logiczne że w moim przypadku świece które były nie dawno nowe wkręcane są dużym nalotem .
a został jeszcze temat sterownika KJ został on już wymieniony ponieważ na starym nie było napięcia na potencjometrze pytanie tylko czy jest jakiś sposób na sprawdzenie ustrojstwa
duży silnik i dużo niejasności