Skocz do zawartości




* * * * * 3 głosy

[W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy



1626 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Jakub95


  • Postów: 7
  • Na forum od: 04 gru 2013
  • Miejscowość: Tomaszów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 grudnia 2013 - 15:32

Ale dałem ciała ehhhh... mam m102



#12 Offline   tRawski


  • Postów: 854
  • Na forum od: 08 gru 2009
  • Miejscowość: Radziejów
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 280TE 1993 -->swap 320TE
  • Trzeci Mercedes:W124 300TE 1992 4MATIC

Napisano 09 grudnia 2013 - 16:16

Buahahahaha :)
Trzeba bylo vin rozkodowac najpierw.
Ost kolega kacperos231 tez mial problem tego typu. Poszukaj jego watkow a napewno sie dowiesz jak to ugryzc.
Swoja droga jest w technicznym podpiety temat diagnozujacy przyczyny falowania obrotow w m102.

#13 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 grudnia 2013 - 17:29

:mlot:

#14 Offline   wnusio87


  • Postów: 255
  • Na forum od: 13 sty 2010
  • Miejscowość: Janów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 grudnia 2013 - 19:46

ok w takim razie wszystko jasne i pisze szczerze, nie pomogę co do m102 !!
Powodzenia i Pozdrawiam Łukasz W.

Użytkownik wnusio87 edytował ten post 09 grudnia 2013 - 19:47


#15 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 09 grudnia 2013 - 21:41

Kolego zdejmij sobie przepływkę i :
-sprawdź czy gumowa przepona przepływomierza jest cała, nie sparciała
- wyjmij wtryski i od razu wymień sobie uszczelniacze na nich groszowe sprawy
- sprawdź całą odmę czy jest szczelna
- zrób kąpiel nastawnikowi biegu jałowego najlepiej w ropie zanurzasz tylko króćce i możesz po dawać i napięcie na niego w ten sposób wyczyścisz przesłonę najlepiej przynajmniej ja tak robię i wydaje mi się to najlepszym sposobem.
-sprawdź też napięcie na potencjometrze i czy nie występuje trzeszczenie sygnału .
Na początek chyba tyle jak to będzie pewne to można bawić się dalej ja bym proponował sprawdzić sobie napięcie w gnieździe diagnostycznym to sporo powie. ;)

#16 Offline   Jakub95


  • Postów: 7
  • Na forum od: 04 gru 2013
  • Miejscowość: Tomaszów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 grudnia 2013 - 17:02

Wielkie dzięki Piotrek napisze jakie są efekty.

#17 Offline   Jakub95


  • Postów: 7
  • Na forum od: 04 gru 2013
  • Miejscowość: Tomaszów Lubelski
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 grudnia 2013 - 11:32

Wymieniłem jedną gumową rurkę pod przepustnicą bo była pęknięta na kolanie :) Ślicznotka chodzi elegancko. Dzięki chłopaki za pomoc!

#18 Offline   jakub.s


  • Postów: 9
  • Na forum od: 16 gru 2013
  • Miejscowość: Radomsko
  • Mercedes:w201 2.0 - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 grudnia 2013 - 13:00

Witam wszystkich! Od niedawna jestem posiadaczem gwiazdy z którą mam jeden problem. Auto po postoju 1-2 dniowym ma problem z odpalaniem na zimnym silniku. Jak już raz załapie to śmiga. Mercedes o ktorym mowa to w201 z silnikiem 2.0 benzynowym o mocy 102km (gaźnik). Przy próbach rozruchu auto kręci ale nie łapie, co dziwne po odpuszczeniu zapłonu (puszczenie kluczyka) zaczyna jakby coś łapać.

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu :)

#19 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 16 grudnia 2013 - 13:13

układ zapłonowy kopułka ,palec ,świece ,przewody WN .

#20 Offline   Mroziak


  • Postów: 140
  • Na forum od: 28 maj 2013
  • Miejscowość: Zofinin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Lanos 1.5 16v

Napisano 16 grudnia 2013 - 19:01

Albo założyć zaworek zwrotny przed pompą paliwa :E jak stoi dłużej to paliwo Ci się cofa z pompki i trzeba trochę pochechłać żeby napompowało paliwa do komory pływakowej.








Podobne tematy Zwiń