1
[W124] m104 2.8E Silnik odpala tylko na hol
Rozpoczęty przez Kamile280, lut 27 2018 07:26
77 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 27 lutego 2018 - 13:18
Po co jechać na kompa jak nie masz przewodów od przepływomierza, i pewnie jeszcze niezły bałagan w izolacji tejże. Zrób nową instalację wraz z cewkami i przepustnicą + porządne mycie przepustnicy. Dopiero potem szukanie problemu, a może właśnie to będzie rozwiązanie problemu.
#12
Napisano 27 lutego 2018 - 13:30
Po to jechać na kompa, by zobaczyć np. Czy z czujnikiem położenia walka rozrządu jest w porządku. Przecież może być też tak, że iskra idzie nie w tym momencie co powinna. Kosztuje to grosze, a można rozwiać ni3 które sprawy
#13
Napisano 27 lutego 2018 - 13:37
[W124] M104 - odpala tylko na linę. Regulamin tego wymaga
#14
Napisano 27 lutego 2018 - 13:50
Użytkownik Kamile280 dnia 27 lutego 2018 - 13:30 napisał
Po to jechać na kompa, by zobaczyć np. Czy z czujnikiem położenia walka rozrządu jest w porządku. Przecież może być też tak, że iskra idzie nie w tym momencie co powinna. Kosztuje to grosze, a można rozwiać ni3 które sprawy
#15
Napisano 27 lutego 2018 - 13:55
Pewna jest tylko śmierć... A komp na pewno nie zaszkodzi. Nie zawracal bym nikomu gitary gdyby wiedział co mu jest?!
#16
Napisano 27 lutego 2018 - 14:04
Nie wiem czy jest sens sprawdzać błędy, ponieważ uszkodzona wiązka będzie je generować w dużej ilości...
O wiązce m104: http://archiv.mb124....r_Selberbastler
O wiązce m104: http://archiv.mb124....r_Selberbastler
#17
Napisano 27 lutego 2018 - 14:41
Użytkownik Kamile280 dnia 27 lutego 2018 - 13:55 napisał
Pewna jest tylko śmierć... A komp na pewno nie zaszkodzi. Nie zawracal bym nikomu gitary gdyby wiedział co mu jest?!
#18
Napisano 27 lutego 2018 - 19:03
Kogo polecacie do regeneracji wiązki? Nie mogłem dziś połączyć komputera z Mercedesem także teraz i ja stawiam na wiązke.
#20
Napisano 18 marca 2018 - 20:01
Witam. Mam już na aucie nową wiązke silnika oraz przepustnicy. Wszystko bez zmian, lecz już coś odkryłem. Mianowicie cewka do wymiany oraz gdy rozlaczam odlaczam i tak w kółko wtyczkę, która znajduje się przy akumulatorze to odpala w pewnym momencie jakby dostawał sygnał. Pytanie brzmi, czy to jest od położenia walka rozrządu czy walka korbowego? Na kablu. Dodaje grafikę.
Użytkownik Kamile280 edytował ten post 18 marca 2018 - 20:08
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Czesc, Hello, Servus, Salut, Hola... |
Wątek Powitalny | szafa |
|
|
|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|