Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] OM605 2.5D - jak podnieść moc od dołu bez turbiny?


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2018 - 21:46

W sumie - jak w temacie. OM605 bez turbo, z leniuchem czterobiegowym. Od jałowych do ok 2-2,5k obr/min zbiera się jak z kulawą krową na haku - powyżej tych obrotów ją gubi, idzie jak głupi, przerzuci bieg.. i krowa wraca. Jak więc ożywić go od dołu?

Turbinie mówimy zdecydowane "oddalaj się pospiesznie"
SWAPowi podobnie



#2 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2018 - 21:51

Pompa wtryskowa na linkę czy już potencjometr

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#3 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2018 - 22:02

Eeeem... ten... Linka chyba, sam oceń

Dołączona grafika

#4 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2018 - 22:36

Na linkę to można na pompie podkręcić dawkę i będzie lepiej z dołu a dym ci nie przeszkadza bo może na czarno dymic przy deptaniu.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#5 Offline   Fah


  • Postów: 336
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 marca 2018 - 22:55

Krok po kroku, jak krowie na rowie (i tej na haku przy okazji) - jak to zrobić? W życiu nie modziłem przy ustawieniach silnika, kąta wtrysku, czy podobnych :E

#6 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 marca 2018 - 06:51

Na pompie powinieneś mieć taki grzybek że srubka u góry wykrec ile uważasz powinno trochę nabrać wigoru tylko pamiętaj ile wykrecasz żeby powrócić do ustawień fabrycznych.

Dołączona grafika

Użytkownik markslew edytował ten post 07 marca 2018 - 17:38


#7 Offline   habana50


  • Postów: 118
  • Na forum od: 12 sie 2015
  • Miejscowość: Wleń
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:CITROEN C4 GRAND PICASSO

Napisano 07 kwietnia 2018 - 10:16

I co pomogło coś po regulacji?








Podobne tematy Zwiń