Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

[w124] Kontrolki się swieca po wyjeciu kluczyka. E200


14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwiecień 2018 - 10:27

Czesc mam taki problem z w124 1994r 2.0 benzyna kontrolki sie swieca po zgaszeniu silnika i wyciagnieciu kluczyka. Jestem u rodziny na swieta i nie wiem co robic. Jak sie kontrolki swieca nie moge zamknac samochodu i prod zjada.

#2 Offline   Fah


  • Postów: 255
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwiecień 2018 - 10:45

Na szybko - odłącz aku. Nie zeżre prądu, jak nie będzie miał skąd. Na potem (jeśli po wpięciu aku nadal dyskoteka) - zacznij od kostki stacyjki. Sprawdź samą stacyjkę. A potem standard, wiązka

#3 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwiecień 2018 - 10:54

Dzieki. Aku odpiete zeby odpalil. A czego w tej kostce od stacyjki szukac? Zasniedzialych stykow, wypietego pinu?

#4 Offline   Fah


  • Postów: 255
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwiecień 2018 - 14:55

Śniedzi, upalenia, gołych kabli, czegokolwiek, co nie było w projekcie. Może kabel się odłamał i masuje do blachy. Może stacyjka się wyrobiła i nie ciągnie styków do końca. Może nie umyłeś okien dla jezuska i zrobił z wiązki "z prochu powstałeś i w proch się obrócisz". Bez zajrzenia, równie dobrze mogę ci wróżyć ze szklanej kuli made by DDR, co mu jest

#5 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 kwiecień 2018 - 15:36

Nie no to dokładnie wróżenie z fusów zostawmy innym. Problem sam się rozwiązał... ale problem leży po stronie stacyjki. Któregoś razu gasze kluczyk wyciągam a silnik dalej pracuje. Taki psikus. Kostka stacyjki zamówiona.

#6 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 kwiecień 2018 - 18:01

Problem powrocil. Kostke stacyjki zmienilem na nowa. Po podpieciu aku kontrolki dalej sie swieca. Po przekreceniu kluczyka swieca mocniej i zapala sie srs przewody cale izolacja sie nie kruszy. Ktos pomoze?

#7 Offline   Fah


  • Postów: 255
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 kwiecień 2018 - 10:45

Wkład stacyjki sprawdzałeś? Może już wyrobiony?

#8 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 kwiecień 2018 - 13:06

Wkład żadnego niepokojącego luzu nie ma. Chyba ze na co innego mam patrzeć. Dzisiaj poproszę sąsiada to zerknie na wiazke okiem elektryka jak będzie miał chwile czasu.

#9 Offline   Fah


  • Postów: 255
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 kwiecień 2018 - 13:34

Wyjmij wkład, włóż w jego miejsce śrubokręt płaski, kręć śrubokrętem jak kluczykiem. Jak będzie łapać, jak trzeba - od pozycji 0 do rozrusznika - wkład jest wyrobiony

#10 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 kwiecień 2018 - 15:17

Ok dzięki. A czy jak wkład jest wyciągnięty ze stacyjki to kontrolki powinny się swiecic? Bo wydaje mi sie ze nie. Bo samej kostki nie da się zle wsadzić ani w innym położeniu niż 0

#11 Offline   Fah


  • Postów: 255
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 kwiecień 2018 - 19:23

Nigdy nie wyjmowałem, więc nie wiem. Ale z tego, co wyczytałem, żeby wyjąć wkład, kluczyk musi być w pozycji 1, więc nie powinny świecić

#12 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 kwiecień 2018 - 22:24

Tak źle napisałem. Wklad wyciaga sie na pozycji 1. Czy jest opcja odpalenia awaryjnego zeby ominac imo? Bo nawet nie wiem czy problem lezy po stronie kluczyka stacyjki czy piorun wie czego jeszcze.

#13 Offline   Fah


  • Postów: 255
  • Na forum od: 12 wrz 2017
  • Miejscowość: Ciechanów
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 kwiecień 2018 - 10:58

Wyjąć wkład, wetknąć śrubokręt i odpalasz. Jak chodzi, jak trzeba, to wkład wyrobiony. I immo raczej tu nic nie ma do gadania, uzbrajasz i rozbrajasz pilotem

#14 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 maj 2018 - 15:57

Tzn jak wyciagne wklad stacyjki o odpale samochod to wklad do wywalenia?

#15 Offline   Jahoo


  • Postów: 24
  • Na forum od: 07 mar 2018
  • Miejscowość: Ustka
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 maj 2018 - 10:40

Zaczynaja mi rece opadac. Wyciagnalem cala wiazke od sterownika po przez wtryski czyjniki powietrza oleju chlodziwa. Bede odtwarzac cala wiazke od podataw. Z ciekawosci podpialem aku a kontrolki dalej wywalone jak byly wczesniej. Czyli to znaczy ze nie ta wiazka. Zaczalem wyciagac bezpieczniki po kolei i dopiero po wyciagnieciu bezpiecznika nr 7 czerwony kontrolki zgasly. Czy to mozliwe ze na tym ukladzie gdzies jest zwarcie?