[S124] Krzysiek127 300TD TURBO 1993r
#21
Napisano 21 września 2018 - 12:28
#22
Napisano 21 września 2018 - 13:45
Zawsze po cichu przyjął bym jakaś retro przyczepę i podpiął do 124,a kombi to już mistrzostwo przewozowe. Czekam na więcej fotek zestawu z plenerów, a i sam mogę to i owo podpowiedzieć.
Użytkownik elspasoo edytował ten post 21 września 2018 - 13:45
#23
Napisano 07 grudnia 2018 - 17:18
Tymczasem fotograficzna dokumentacja z rajdu aut zabytkowych Retro Prząśniczka, którego byłem współorganizatorem. Jeszcze kilka lat temu górowały auta z lat 70. Dziś przewazają z 80, nie wiedzieć czemu wyszedł nam troche Star Drive z uwagi na liczbe startujących Mercedesów. Cóż, kto spróbował wygody, to nawet w zabytku jej szuka. Mój Fiat 127 w tym roku nie opuścił nawet garażu..
#24
Napisano 07 marca 2019 - 10:03
Tak wyglądał oryginalny reflektor.
Pozostało wszystko poprzekręcać. Przy okazji zmieniłem żarówki przeciwmgłowe H3 na takie o selektywnej barwie. Uzupełniłem braki w oświetleniu deski rozdzielczej, miałem kilka spalonych żarówek, a kilka o za dużej mocy.
Korzystajac z dobrej pogody wymienilem lampy, dodatkowo motywowal termin przegladu, gdzie mialem okazje poprawnie je ustawic.
Następnym elementem który raził moje oko była atrapa chłodnicy. Również wypiaskowana ze słabym chromem, oraz ułamanym jednym zębem kompletnie nie oddawał swojej urody. Gwiazdę miałem skitraną nowa, z dawnych zapasów. Pozostało wszystko poprzekręcać.
Efekt koncowy:
Zima licha, to korzystamy z auta do niedzielnych niespiesznych wycieczek.
Nastepne etapy to plastiki, a od strony mechanicznej serwis silnika. Pozdrawiam!
Użytkownik Krzysiek127 edytował ten post 07 marca 2019 - 10:05
#25
Napisano 07 marca 2019 - 19:03
Sa tak samo wyeksploatowane jak te co miałeś.
Efekt jest dopiero jak zregenerujesz odblysniki-święci jak nowy reflektor.
Inne zabiegi to oszukiwanie samego siebie.
W w124 szkło nie jest klejone więc demony to banał.Nie paruje jak złożysz na nowych uszczelkach.
#26
Napisano 07 marca 2019 - 21:57
Dodatkowo szkła były masakrycznie wypiaskowane. Dowiadywałem się u źródła czy da sie je spolerować - oceniono, że są za badzo zniszczone (ubytki, wżery) i za duże wysokie ryzyko, że pękną.
Wbrew Twojej opinii, że to oszukiwanie samego siebie - ja różnice zauwazam. A być może gdy ogarne reszte tematów oddam odbłyśniki do regeneracji.
Wtedy efekt bedzie właściwy, nie mam wątpliwości.
#27
Napisano 10 marca 2019 - 21:13
#28
Napisano 10 marca 2019 - 21:15
#29
Napisano 13 czerwca 2019 - 14:44
została delikatna podmiana aby nie uszkodzić i.. voila
Użytkownik Krzysiek127 edytował ten post 13 czerwca 2019 - 14:44
#30
Napisano 19 sierpnia 2019 - 16:43
Jakaś wycieczka zaliczona?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[w124] 300TD 4matic - tempomat się sam wyłącza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | koder |
|