Mam nadzieję że w dobrym miejscu bo to pierwszy wątek na tym forum
A więc tak znalazłem wymarzonego c123 coupe z 1980 roku żółty taki piaskowy kolor jest z silnikiem 2.8 185km Automat 4 biegowy i chyba z klimą bo ma pokrętło na środku pulpitu i po vin też tak wychodzi nie widziałem go na żywo tylko na fotkach z zewnątrz nie ma tragedii cena 2000Euro .
I moje pytanie na co zwrócić uwagę przy oględzinach na żywo ??
I czy w takim zestawieniu silnik 2.8 w automacie i coupe jest coś warte pod względem kolekcjonerskim czy jest ich na tyle że nie warto sie bawić ?
Proszę pomóżcie bo w sobotę mam jechać oglądać
0
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 kwietnia 2018 - 13:17
#2
Napisano 19 kwietnia 2018 - 14:53
Dużo zależy od stanu blacharki, a to na "kanale" trzeba dokładnie weryfikować.
#3
Napisano 19 kwietnia 2018 - 21:53
Właśnie wiem ze moze byc rożnie z ta blachą , są jakieś newralgiczne miejsca które potem cieżko naprawić ?
#4
Napisano 20 kwietnia 2018 - 04:12
A popatrz sobie tu:
http://www.forum.w11...f2664d144b40040
Generalnie, stary samochód jest stary. Będzie się tam psuło już wszystko, a z dostępnością części jest tak średnio.
http://www.forum.w11...f2664d144b40040
Generalnie, stary samochód jest stary. Będzie się tam psuło już wszystko, a z dostępnością części jest tak średnio.
#5
Napisano 29 stycznia 2020 - 12:41
...a co sadzicie o tym mercedesie w126 sec 5600 wersja coupe na stronie richtermotor znaleziony.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
[w123] Półoś - jak zdemontować |
Pozostałe modele | malyjunak |
|
||
Błotnki przednie Coupe E klasa - różnica |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
|
|
W124 Coupe swap na m119 |
Modyfikacje,Tuning | Kebsik |
|
|
|
Urządzenie wspomagające siłę hamowania (serwo) ATE w115/w123 |
Pozostałe modele | Profesor89 |
|