Pacjent: w201 2.0 118km automat.
Problem: pojawia się na trasie, gdy chcę wyprzedzić. Jadę 90-100 km/h i wciskam gaz do oporu - auto przyspiesza bardzo wolno. Dopiero po wciśnięciu kick-down następuje redukcja - wtedy obroty gwałtownie wzrastają do 3500-4000 i zaczyna bardzo głośno buczeć i dopiero przyspiesza. Po lekkim odpuszczeniu gazu (tak żeby nie trzymać wciśniętego kick down ale gaz dalej do dechy) - następuje momentalnie wrzucony z powrotem niższy bieg i całkowicie tracę przyspieszenie.
Nie wiem co robić, generalnie strach wyprzedzać bo nigdy nie ma pewności czy złapie odpowiednie przyspieszenie.
Dodam tylko że skrzynia w dobrym stanie, nie szarpie, przerzuca płynnie, olej nie przepracowany - podczas wymiany wlało mi się około 200-300 ml za dużo, czy to może być przyczyną?
Silnik 50kkm temu miał remont, trzyma ciśnienie jak nówka.
Most lekko spocony, nie wiem jaki stan płynu bo nie sprawdzałem, jednak normalnie nie huczy i nie daje objawów zużycia.
Użytkownik M190BDG edytował ten post 03 maja 2018 - 22:59