Kolego nie powinno byc jakiegokolwiek oporu. Przez swiece ma płynac prad - pelne przejscie, opór zerowy.
Nie wazne czy dajesz w gniazdo plus czy minus z miernika.Druga koncowka musi dotykac pewnej masy- rzecz jasna.
Ale wg mnie to błedna droga, układ paliwowy tu bedzie nie halo. Albo powietrze w paliwie albo gdzies cos siedzi i przytyka przepływ.
0
[W124] OM605 - Wina wtrysków/zaworów?
Rozpoczęty przez Fah, maj 10 2018 18:24
24 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 15 maja 2018 - 13:06
#22
Napisano 15 maja 2018 - 15:50
Wyjąłem taką siateczkę obok filtra głównego, stożek na klucz 10. Zawalony syfem, że prześwitu nie ma. Przedmuchałem, wymoczyłem w nitro. Bez efektu
#23
Napisano 16 maja 2018 - 08:55
Jeżeli zbiornik został wyczyszczony, to skąd ten syf się nagle bierze? Coś nie halo.
#24
Napisano 18 maja 2018 - 15:06
Może być od pompki paliwa? Mokro w okolicach, ale ciężko stwierdzić, czy to smary, czy paliwo, widać tylko, że to dość świeże
#25
Napisano 30 czerwca 2018 - 07:12
Rozwiazales juz swoj problem?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201] Czy to wina dziurawego tłumika? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | CJ Grass |
|
||
Marynizacja silnika OM602 i OM605 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | FilipRiver |
|
||
W124 OM605 Tempomat czujnik sprzęgła |
Modyfikacje,Tuning | Kieta84 |
|
||
[W124] OM605 - hałasowanie, klekotanie, stukanie silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PanRossa |
|
||
[W124] OM605 - Wymiana uszczelki pod głowicą |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MateuszJozwiak |
|