Te wtryski z uszczelnionym dolotem to silnik gorący czy letni jak gorący to bym robił wtryski jeszcze jedno jak jest 10c to podgrzewane 2x świece może jedna działa ale nie dogrzewa. Silnik jak złapie temperaturę chodzi równo czy nie bo na filmach telepales kamerą.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
0
[W124] OM605 - Wina wtrysków/zaworów?
Rozpoczęty przez Fah, maj 10 2018 18:24
24 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 13 maja 2018 - 08:57
#13
Napisano 13 maja 2018 - 13:51
Ja bym sprawdził kompresję w pierwszej kolejności i bym wiedział czy warto inwestować dalej w wtryski, jak nie masz kompresji to ci wtryski nie pomogą.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#14
Napisano 13 maja 2018 - 16:55
Co tu na forum Użytkownicy mają z tą kompresją Słaba kompresja to nie tylko cięższy zapłon i nierówna praca. Zastanawiam się skąd upartość Użytkownika @Fah, że nie chce sprawdzić tych świec. Tu trzeba zaczynać od spraw najprostszych i najtańszych i posuwać się do przodu. Czyli:
- Świece żarowe (sprawdzić nie zaszkodzi)
- Czystość i drożność układu paliwowego, w tym filtry
- Szczelność przewodów paliwowych
- Bak, w tym smok i zawór odpowietrzający (wiem, robiłeś, więc pewnie nie to)
Użytkownik jaszek7777 edytował ten post 13 maja 2018 - 16:56
#15
Napisano 13 maja 2018 - 17:39
A jak jeździsz gasisz i zaraz odpalasz jest ten efekt?
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#16
Napisano 14 maja 2018 - 10:07
Czasem jest, nawet na zagrzanym silniku
Świece mogę sprawdzić dopiero jutro, o ile do nich dojdę. Bak był czyszczony, smok też, ale w filtrze głównym, wymienionym we wrześniu była kupa syfu. Zlałem, zalałem świeżym i przez kilka km było lepiej.
Świece mogę sprawdzić dopiero jutro, o ile do nich dojdę. Bak był czyszczony, smok też, ale w filtrze głównym, wymienionym we wrześniu była kupa syfu. Zlałem, zalałem świeżym i przez kilka km było lepiej.
#17
Napisano 14 maja 2018 - 11:36
Polecam zalać do zbiornika "Mixol" - Orlen Platinum Scooter 2T lub Orlen 2T Semisynthetic, stosować w proporcjach 1:250 (może nawet na początek 1:200) i pojeździć trochę, bo wtryski za mocno hałasują.
Szczelność przewodów paliwowych raczej jest, bo nie kręcisz go długo przy odpaleniu, a to jest najczęstsza usterka w OM605.
Wszystkie podciśnienia są na swoim miejscu? Sprawdziłeś wszystkie gumowe łączniki od rurek podciśnienia? Nie na oko, tylko ściągnięcie, sprawdzenie czy nie mają spękań, wężyki drożne przedmuchane itd.
PS. Jakbyś potrzebował jakieś fanty typu przepustnica egr, rura dolotowa to pisz, coś tam jeszcze mam.
Szczelność przewodów paliwowych raczej jest, bo nie kręcisz go długo przy odpaleniu, a to jest najczęstsza usterka w OM605.
Wszystkie podciśnienia są na swoim miejscu? Sprawdziłeś wszystkie gumowe łączniki od rurek podciśnienia? Nie na oko, tylko ściągnięcie, sprawdzenie czy nie mają spękań, wężyki drożne przedmuchane itd.
PS. Jakbyś potrzebował jakieś fanty typu przepustnica egr, rura dolotowa to pisz, coś tam jeszcze mam.
#18
Napisano 14 maja 2018 - 21:16
Jak miales syf w filtrze paliwa to zainteresuj się pompką paliwa ta zboku pompy wtryskowej na 100% jest zasyfiona i na wolnych może nie dawać dostatecznej ilości paliwa i załóż filterek wstępny przed tą pompką żeby zbierał syf z baku ten grubszy i nie zapychal jej w przyszłości.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 15 maja 2018 - 11:26
Sprawdziłem świece na kostce przy przekaźniku. Prąd idzie na każdą. Opór się pojawia na każdej, ale... ustawienie multimetru na 20k Ohm, po wetknięciu czujnika w gniazdo nic się nie dzieje, po wyjęciu wartości skaczą do zera. Przy dotknięciu silnika to samo. Coś źle robię?
Kluczyki wyjęte
Kluczyki wyjęte
#20
Napisano 15 maja 2018 - 12:15
Nie mogę edytować, a dobrze by było scalić, żeby nie było bałaganu. Zamieniłem bieguny i zamiast do plusa, dałem czujnik do minusa. Każda świeca daje opór (przy najmniejszym ustawieniu) 1.4-1.5 ohm. Czyli prawie nówki. Jeszcze sprawdzę pompę paliwa, jak bardzo jest uwalona. Jakieś rady, jak się do niej zabrać?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201] Czy to wina dziurawego tłumika? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | CJ Grass |
|
||
Marynizacja silnika OM602 i OM605 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | FilipRiver |
|
||
W124 OM605 Tempomat czujnik sprzęgła |
Modyfikacje,Tuning | Kieta84 |
|
||
[W124] OM605 - hałasowanie, klekotanie, stukanie silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PanRossa |
|
||
[W124] OM605 - Wymiana uszczelki pod głowicą |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MateuszJozwiak |
|