Skocz do zawartości




- - - - -

W140 3.2 wibracje powyżej 90km/h dużo nowych części


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   bujemuje


  • Postów: 134
  • Na forum od: 23 lis 2014
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w140 3.2 b+g

Napisano 09 czerwca 2018 - 17:48

Witam . Mam taki problem że już szlak jasny mnie trafia. .. wibracje w aucie zaczynają się mniej więcej powyżej 90 i do 140 potem praktycznie nie wyczuwalne widać je na kierownicy i oparciu fotela pasażera oraz czuć na lewym kolanie. Wymienione :
2 komplety felg ,3 komplety opon ( wszystko wyważone ), cały zawias przód : wahacze górne dolne wahacza tuleje i sworznie , gumy stabilizatora drążki stabilizatora, drążki kierownicze , amortyzator kąta skrętu , tylny wahacz (ten ze sworzniem) bo miał luz.
Juz nie mam pojęcia pd czego to może być, zastanawiam się nad amortyzatorami przednimi bo na górnym mocowaniu stukaja, a może wał należy wywaźyć??
Pozdrawiam.



#2 Offline   AiM


  • Postów: 932
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Gdzie oczy poniosą, a Benz zawiezie ;)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Własne nogi

Napisano 09 czerwca 2018 - 20:59

Amortyzatory sprawdzałeś? Grosze na stacji diagno. Wylane całkiem - podskakują na dziurach, choć przy tej prędkości to nie wiem jak będą się zachowywały.
Zamiast wymianiać (oprócz podmiany kół) - najpierw sprawdzić czy są luzy. Podnośnik, brecha i... Taniej wychodzi.

#3 Offline   bujemuje


  • Postów: 134
  • Na forum od: 23 lis 2014
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w140 3.2 b+g

Napisano 09 czerwca 2018 - 21:58

Nie ma luzów żadnych w zawieszeniu . Koła były podmieniane amortyzatory na stacji po 85-89% ale i tak do wymiany bo stukaja .

#4 Offline   AiM


  • Postów: 932
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Gdzie oczy poniosą, a Benz zawiezie ;)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Własne nogi

Napisano 09 czerwca 2018 - 22:00

Wał i półosie (wraz z przyległościami - podpora, łączniki, przeguby) - cóż więcej zostało?

Użytkownik AiM edytował ten post 09 czerwca 2018 - 22:01


#5 Offline   wieska


  • Postów: 30
  • Na forum od: 13 gru 2009
  • Miejscowość: Legnica
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:W123

Napisano 09 czerwca 2018 - 23:21

W140 350 TD 1996 Mam podobnie albo tak samo . Felgi dwa kompletty sprezyn ynowe niestety opony uzywane amorki nowe od dwoch lat jak u ciebie jeden drazek z tylu mam do wymiany to liczylem ze to dlatego trzesie tarcze nowe lozyska ok .Jeszcze mysle ze tarcze zle zalozylem bo natluscilem tarcze do piasty a tak sie nie robi. Przylgnia felg wyczyszczona z farby ponoc grubosc lakieru w tym miejscu ma znaczenie grubosc karetki papieru robi roznice .Wylkanizator widzial to i mowi ze nie na tkakich krzywych jezdza i nie maja problemow. Pare razy sprawdzalem felgi i opony u niego Wal demontowalem wymienialem lozysko podpory. Ale przed wymiana i po zmian nie ma . Powyzej 80 km\h trzesieMam wrazenie ze po przejechaniu dluzszego odcinka mniej trzesie budą jakby sie cos ulozylo. Ciekawi mnie co jest przyczyna co Ci kolwdzy poradza.

#6 Offline   bujemuje


  • Postów: 134
  • Na forum od: 23 lis 2014
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w140 3.2 b+g

Napisano 10 czerwca 2018 - 07:32

Wymienię amory z przodu i umówie się chyba do kardana. Zobaczymy co powie i ile skasuje za demontaz montaż wyważenie

#7 Offline   darekW124


  • Postów: 36
  • Na forum od: 19 lut 2016
  • Miejscowość: poznan
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 czerwca 2018 - 08:30

no to juz tylko moze byc skrzynia a dokladnie wandler na wykonczeniu

#8 Offline   Andrzej13


  • Postów: 71
  • Na forum od: 09 gru 2013
  • Miejscowość: Dzierżoniów
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W140 3,2 + LPG 1992

Napisano 17 czerwca 2018 - 01:05

Nie macie luzów w układzie kierowniczym? Mam podobne objawy ale widziałęm wyciek z kolumny kierowniczej i szykuję się na regenrację.

#9 Offline   wieska


  • Postów: 30
  • Na forum od: 13 gru 2009
  • Miejscowość: Legnica
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:W123

Napisano 18 czerwca 2018 - 14:28

Nie wiem co to WANDER ale spec od ASB powiedzial mi ze w tej skrzyni konwerter nie moze wytwarzac takich efektow. A przekladnia kierownicza po 23 latch sie slimaczy czyli cieknie,Ale czy to ma wplyw na drgania powyzej 80km/h

#10 Offline   bujemuje


  • Postów: 134
  • Na forum od: 23 lis 2014
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w140 3.2 b+g

Napisano 19 czerwca 2018 - 18:00

W układzie kierowniczym nie, były wymieniane drążki końcowe sprawdzany srodkowy oraz gumy na przekładni kierowniczej . Na dniach jak uruchomie drugi samochód to zostawię na sprawdzenie walu łączników i podpory tam się doszukuje defektu.








Podobne tematy Zwiń