Witam . Mam taki problem że już szlak jasny mnie trafia. .. wibracje w aucie zaczynają się mniej więcej powyżej 90 i do 140 potem praktycznie nie wyczuwalne widać je na kierownicy i oparciu fotela pasażera oraz czuć na lewym kolanie. Wymienione :
2 komplety felg ,3 komplety opon ( wszystko wyważone ), cały zawias przód : wahacze górne dolne wahacza tuleje i sworznie , gumy stabilizatora drążki stabilizatora, drążki kierownicze , amortyzator kąta skrętu , tylny wahacz (ten ze sworzniem) bo miał luz.
Juz nie mam pojęcia pd czego to może być, zastanawiam się nad amortyzatorami przednimi bo na górnym mocowaniu stukaja, a może wał należy wywaźyć??
Pozdrawiam.
1
W140 3.2 wibracje powyżej 90km/h dużo nowych części
Rozpoczęty przez bujemuje, cze 09 2018 17:48
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 czerwca 2018 - 17:48
#2
Napisano 09 czerwca 2018 - 20:59
Amortyzatory sprawdzałeś? Grosze na stacji diagno. Wylane całkiem - podskakują na dziurach, choć przy tej prędkości to nie wiem jak będą się zachowywały.
Zamiast wymianiać (oprócz podmiany kół) - najpierw sprawdzić czy są luzy. Podnośnik, brecha i... Taniej wychodzi.
Zamiast wymianiać (oprócz podmiany kół) - najpierw sprawdzić czy są luzy. Podnośnik, brecha i... Taniej wychodzi.
#3
Napisano 09 czerwca 2018 - 21:58
Nie ma luzów żadnych w zawieszeniu . Koła były podmieniane amortyzatory na stacji po 85-89% ale i tak do wymiany bo stukaja .
#4
Napisano 09 czerwca 2018 - 22:00
Wał i półosie (wraz z przyległościami - podpora, łączniki, przeguby) - cóż więcej zostało?
Użytkownik AiM edytował ten post 09 czerwca 2018 - 22:01
#5
Napisano 09 czerwca 2018 - 23:21
W140 350 TD 1996 Mam podobnie albo tak samo . Felgi dwa kompletty sprezyn ynowe niestety opony uzywane amorki nowe od dwoch lat jak u ciebie jeden drazek z tylu mam do wymiany to liczylem ze to dlatego trzesie tarcze nowe lozyska ok .Jeszcze mysle ze tarcze zle zalozylem bo natluscilem tarcze do piasty a tak sie nie robi. Przylgnia felg wyczyszczona z farby ponoc grubosc lakieru w tym miejscu ma znaczenie grubosc karetki papieru robi roznice .Wylkanizator widzial to i mowi ze nie na tkakich krzywych jezdza i nie maja problemow. Pare razy sprawdzalem felgi i opony u niego Wal demontowalem wymienialem lozysko podpory. Ale przed wymiana i po zmian nie ma . Powyzej 80 km\h trzesieMam wrazenie ze po przejechaniu dluzszego odcinka mniej trzesie budą jakby sie cos ulozylo. Ciekawi mnie co jest przyczyna co Ci kolwdzy poradza.
#6
Napisano 10 czerwca 2018 - 07:32
Wymienię amory z przodu i umówie się chyba do kardana. Zobaczymy co powie i ile skasuje za demontaz montaż wyważenie
#7
Napisano 16 czerwca 2018 - 08:30
no to juz tylko moze byc skrzynia a dokladnie wandler na wykonczeniu
#8
Napisano 17 czerwca 2018 - 01:05
Nie macie luzów w układzie kierowniczym? Mam podobne objawy ale widziałęm wyciek z kolumny kierowniczej i szykuję się na regenrację.
#9
Napisano 18 czerwca 2018 - 14:28
Nie wiem co to WANDER ale spec od ASB powiedzial mi ze w tej skrzyni konwerter nie moze wytwarzac takich efektow. A przekladnia kierownicza po 23 latch sie slimaczy czyli cieknie,Ale czy to ma wplyw na drgania powyzej 80km/h
#10
Napisano 19 czerwca 2018 - 18:00
W układzie kierowniczym nie, były wymieniane drążki końcowe sprawdzany srodkowy oraz gumy na przekładni kierowniczej . Na dniach jak uruchomie drugi samochód to zostawię na sprawdzenie walu łączników i podpory tam się doszukuje defektu.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|
||
[W124] Jaki zamiennik nowych reflektorów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | blaze94 |
|
|
|
[W124] Dorabianie nowych przewodów hamulcowych i paliwowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | juras |
|
||
M104 3.2 brak napędu powyżej 1400 obrotów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | KrystaGG |
|
||
Podpięty Wyszukiwarka części ze schematami i nr ASO |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | aku1980 |
|
|