Skocz do zawartości

Forum Mercedes 201-124 Lepsze niż klub!!! używa plików cookies. Przeczytaj Politykę Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby wiadomość ta więcej się nie wyświetlała proszę klikąć przycisk:    Wyłącz

- - - - -

[W140] m104 2.8 Pokazuje max temp. Na zegarach



11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   MercAgent


  • Postów: 14
  • Na forum od: 10 cze 2018
  • Miejscowość: Grudziadz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 10 czerwiec 2018 - 15:06

Witam, mam problem ze wskaznikiem temperatury na zegarach. Caly czas pokazuje wartosc maksymalna po przekreceniu zaplonu. Wydaje mi sie, ze odpowiedzialny za to jest czujnik jedno pinowy na obudowie termostatu. Mam racje? Jesli tak, jak go sprawdzic? Kiedy rozpinam jego wtyke nic sie nie dzieje. Nadal wskazuje tak samo

#2 Offline   MercAgent


  • Postów: 14
  • Na forum od: 10 cze 2018
  • Miejscowość: Grudziadz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 10 czerwiec 2018 - 15:54

Oczywiscie m104 i wskaznik temperatury plynu chlodniczego

#3 Offline   AiM


  • Postów: 880
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Gdzie oczy poniosą, a Benz zawiezie ;)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Własne nogi

Napisano 10 czerwiec 2018 - 19:12

Przebicie na masę na przewodzie łączącym czujnik z zegarami.

#4 Offline   MercAgent


  • Postów: 14
  • Na forum od: 10 cze 2018
  • Miejscowość: Grudziadz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 10 czerwiec 2018 - 20:41

Pozostaje pruc wiazke

#5 Offline   rzel


  • Postów: 110
  • Na forum od: 07 sty 2017
  • Miejscowość: rzeszowskie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 czerwiec 2018 - 21:28

Ja dołożyłem nowy przewód bo nie chciało mi się szukać.

#6 Offline   AiM


  • Postów: 880
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Gdzie oczy poniosą, a Benz zawiezie ;)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Własne nogi

Napisano 11 czerwiec 2018 - 07:18

rzel - dokładnie. Najlepsza metoda :ok:

#7 Offline   MercAgent


  • Postów: 14
  • Na forum od: 10 cze 2018
  • Miejscowość: Grudziadz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 11 czerwiec 2018 - 10:48

W ktorym miejscu go zakonczyc?

#8 Offline   MercAgent


  • Postów: 14
  • Na forum od: 10 cze 2018
  • Miejscowość: Grudziadz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 11 czerwiec 2018 - 15:22

Doszedlem do skrzynki z bezpiecznikami. Caly czas zwiera do masy...

#9 Offline   MercAgent


  • Postów: 14
  • Na forum od: 10 cze 2018
  • Miejscowość: Grudziadz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 11 czerwiec 2018 - 16:28

Jestem juz przy liczniku i tam jiz nie mam kontaktu z masa. Tylko ktoredy poprowadzic przewod przez grodz?...

#10 Offline   AiM


  • Postów: 880
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Gdzie oczy poniosą, a Benz zawiezie ;)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Własne nogi

Napisano 11 czerwiec 2018 - 22:06

Najlepiej tam gdzie idą wszelkie przewody z kabiny do komory silnika - przez fabryczną 'pochwę'. To jest miejsce przystosowane do tego i będzie mniej bałaganu w kablach - czyli wszystko razem na swoim miejscu.
Lepiej dołożyć metr czy dwa taniego jak barszcz kabla, niż mieć potem pajęczynę pojedynczych przewodów, wystających każdy z innej 'dziury'.
Przez samą 'pochwę' w grodzi możesz starym przewodem przeciągnąć nowy do kabiny - wystarczy je skleić porządnie i psiknąć 'pochwę' smarem silikonowym. Pochwa musi być śliska :grinhihi: :lol:

#11 Offline   MercAgent


  • Postów: 14
  • Na forum od: 10 cze 2018
  • Miejscowość: Grudziadz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 12 czerwiec 2018 - 13:14

Wiem, ze to byloby najlepsze miejsce. Niestety jednak nie znalazlem tam dojscia... Przewod puscilem raczej amatorsko jak na zalaczonym obrazku. Dziala, choc nie do konca sie podoba.
Dołączona grafika


#12 Offline   AiM


  • Postów: 880
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Gdzie oczy poniosą, a Benz zawiezie ;)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Własne nogi

Napisano 12 czerwiec 2018 - 22:06

:czerwona: