Witam, mam problem ze wskaznikiem temperatury na zegarach. Caly czas pokazuje wartosc maksymalna po przekreceniu zaplonu. Wydaje mi sie, ze odpowiedzialny za to jest czujnik jedno pinowy na obudowie termostatu. Mam racje? Jesli tak, jak go sprawdzic? Kiedy rozpinam jego wtyke nic sie nie dzieje. Nadal wskazuje tak samo
0
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 czerwca 2018 - 15:06
#2
Napisano 10 czerwca 2018 - 15:54
Oczywiscie m104 i wskaznik temperatury plynu chlodniczego
#3
Napisano 10 czerwca 2018 - 19:12
Przebicie na masę na przewodzie łączącym czujnik z zegarami.
#4
Napisano 10 czerwca 2018 - 20:41
Pozostaje pruc wiazke
#5
Napisano 10 czerwca 2018 - 21:28
Ja dołożyłem nowy przewód bo nie chciało mi się szukać.
#6
Napisano 11 czerwca 2018 - 07:18
rzel - dokładnie. Najlepsza metoda
#7
Napisano 11 czerwca 2018 - 10:48
W ktorym miejscu go zakonczyc?
#8
Napisano 11 czerwca 2018 - 15:22
Doszedlem do skrzynki z bezpiecznikami. Caly czas zwiera do masy...
#9
Napisano 11 czerwca 2018 - 16:28
Jestem juz przy liczniku i tam jiz nie mam kontaktu z masa. Tylko ktoredy poprowadzic przewod przez grodz?...
#10
Napisano 11 czerwca 2018 - 22:06
Najlepiej tam gdzie idą wszelkie przewody z kabiny do komory silnika - przez fabryczną 'pochwę'. To jest miejsce przystosowane do tego i będzie mniej bałaganu w kablach - czyli wszystko razem na swoim miejscu.
Lepiej dołożyć metr czy dwa taniego jak barszcz kabla, niż mieć potem pajęczynę pojedynczych przewodów, wystających każdy z innej 'dziury'.
Przez samą 'pochwę' w grodzi możesz starym przewodem przeciągnąć nowy do kabiny - wystarczy je skleić porządnie i psiknąć 'pochwę' smarem silikonowym. Pochwa musi być śliska
Lepiej dołożyć metr czy dwa taniego jak barszcz kabla, niż mieć potem pajęczynę pojedynczych przewodów, wystających każdy z innej 'dziury'.
Przez samą 'pochwę' w grodzi możesz starym przewodem przeciągnąć nowy do kabiny - wystarczy je skleić porządnie i psiknąć 'pochwę' smarem silikonowym. Pochwa musi być śliska
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] dokładanie instalacji temperatury zewnętrznej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[w124] wskazówka temperatury cieczy się nie podnosi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|