Skocz do zawartości




- - - - -

[Om606] potrzebuje pomocy technicznej do superturbo :)


27 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Szatan


  • Postów: 45
  • Na forum od: 19 gru 2017
  • Miejscowość: Stargard
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL600 R129

Napisano 14 listopada 2018 - 08:53

https://www.youtube....bed/1D9TbpZlKck

Użytkownik Szatan edytował ten post 14 listopada 2018 - 08:53




#22 Offline   Szatan


  • Postów: 45
  • Na forum od: 19 gru 2017
  • Miejscowość: Stargard
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL600 R129

Napisano 04 grudnia 2018 - 08:31

Witam wszystkich, Auto jest już uruchomione i jeździ! . Natomiast jest problem z silnikiem. Ma moc przyspiesza rewelacyjnie. na 2 biegu zrywa przyczepność po wciśnięciu gazu. Problem w tym że trzyma cały czas ok 1300 obr i jak się przygazuje to powoli schodzi z obrotów. Czy wiecie w czym może być problem ?

#23 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 grudnia 2018 - 09:25

A jak linka gazu może jest napięta

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#24 Offline   Szatan


  • Postów: 45
  • Na forum od: 19 gru 2017
  • Miejscowość: Stargard
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL600 R129

Napisano 05 grudnia 2018 - 14:14

Wyświetl postUżytkownik OSTRY2500 dnia 04 grudnia 2018 - 09:25 napisał

A jak linka gazu może jest napięta

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Problem jest już zdiagnozowany, nie jest to wina linki a złego koła zamachowego. Teraz trzeba trochę pokombinować, Ale wyjdzie wszystko bardzo dobrze.

#25 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 grudnia 2018 - 14:17

A co koło ma do obrotów?

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#26 Offline   Szatan


  • Postów: 45
  • Na forum od: 19 gru 2017
  • Miejscowość: Stargard
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL600 R129

Napisano 06 grudnia 2018 - 08:23

Wyświetl postUżytkownik OSTRY2500 dnia 05 grudnia 2018 - 14:17 napisał

A co koło ma do obrotów?

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

Silnik jest sterowany przez ECU, i czujnki hala od obrotów jest zamontowany nad rozrusznikiem. I daje sygnał do ECU o ilości obrotów silnika. Moje koło zamachowe ma 3 wypustki sygnałowe. A orginalnie OM606 ma 6 wpustek. czyli silnik ma 2X większe obroty bo na całym obwodzie są tylko 3. Mam nadzieje że nie źle tego nie wytłumaczyłem. Jak dalej nie jest to jasne to mogę przesłać zdjęcia.

#27 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 grudnia 2018 - 08:31

Ok masz pompę elektroniczną i wszystko jasne.

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka



#28 Offline   dvjcodec


  • Postów: 26
  • Na forum od: 04 lis 2017
  • Miejscowość: Darłowo
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W211 2.7CDI, 2002 rok
  • Trzeci Mercedes:Sprinter 906, 2011 rok

Napisano 19 czerwca 2019 - 12:45

Tak na przyszłość, gdyby ktoś chciał wrzucić skrzynkę 722.6 i ją dobrze wysterować, to mam opracowany sterownik do tej skrzyni. Większość opracował Markus z Helsinek, ja do tego wykreśliłem hardware, czyli fizyczny sterownik. Sterownik przetestowany w wielu autach o mocach 500 kucy i więcej. Daje możliwość pracy w trybie automatycznym lub manualnym (przykładowo łopatki przy kierownicy). Zaraz zmajstruję nowy temat z opisem sterownika.
A co do wzmocnienia samej skrzyni to polecam wrzucić skrzynkę od 2.7CDI lub 3.2CDI - mają najwięcej tarcz i przekładek z całej rodziny 722.6

Użytkownik dvjcodec edytował ten post 19 czerwca 2019 - 12:46









Podobne tematy Zwiń