Skocz do zawartości




- - - - -

[W124/W201] Co to jest? Identyfikacja elementów



445 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Jarek151900


  • Postów: 156
  • Na forum od: 25 lis 2012
  • Miejscowość: Wałcz
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 października 2013 - 15:19

tą dźwigienkę podnosi się do góry z tego co wiem.



#22 Offline   DanielB


  • Postów: 513
  • Na forum od: 17 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 października 2013 - 16:20

Tak. Po czym przesuwa się fotel w poziomie, a on zmienia wysokość w pionie.

#23 Offline   biszkopt


  • Postów: 887
  • Na forum od: 27 wrz 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:124 300 CE-24

Napisano 16 października 2013 - 09:04

Podłączę się do tematu "co to jest?".
Miałem ostatnio problem z odpaleniem auta i wymieniłem stacyjkę.Okazało się jednak, że to nie ona była powodem problemów. Ktoś wcześniej domontował jakieś ustrojstwo wczepiając się w przewód idący ze stacyjki do rozrusznika. Mam zamiar wywalić to coś i powrócić do oryginalnej instalacji, ale chciałbym się dowiedzieć co to takiego. Na pewno jest to jakiś rodzaj zabezpieczenia. Może ktoś w Was spotkał się już z takim modułem, załączam fotkę. Napis na obudowie to Wallstreeter.

Dołączona grafika

Mam też pytanie do czego jest przewód idący do stacyjki zaraz przy blokadzie kierownicy ?

Dołączona grafika

Mocno mi się nagrzewa ten przewód po wymianie stacyjki. Odłączyłem go i nie wiem gdzie szukać problemu.

#24 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 16 października 2013 - 17:54

To pierwsze to może coś od immboilaisera


Ja też mam pytanie typu co to jest to okrągłe z zielonym napisem
Dołączona grafika

a tu dokładniejsze foto z widocznym napisem
Dołączona grafika

#25 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 października 2013 - 17:59

Korektor oktanowy

#26 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 16 października 2013 - 18:08

, a do czego to służy ?

#27 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 października 2013 - 18:24

Poszukaj, było o tym całkiem sporo.

#28 Offline   Depsu95


  • Postów: 1 528
  • Na forum od: 03 lip 2013
  • Miejscowość: Piotrków Tryb (okolice)
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Sprinter 2.2 CDI

Napisano 16 października 2013 - 19:53

ok dzięki

#29 Offline   Gerri


  • Postów: 2 644
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 16 października 2013 - 20:42

Wyświetl postUżytkownik biszkopt dnia 16 października 2013 - 09:04 napisał

Może ktoś w Was spotkał się już z takim modułem, załączam fotkę. Napis na obudowie to Wallstreeter.
Duży chłopczyk, a nie wie, że się gugluje:
http://www.motor-tal...t-t3346879.html
W tekście jest nawet link do czytelnego schematu.

Wyświetl postUżytkownik biszkopt dnia 16 października 2013 - 09:04 napisał

Mocno mi się nagrzewa ten przewód po wymianie stacyjki
Jedna para tych przewodów idzie do brzęczka od świateł, druga idzie do blokady centralnego zamka. W obu parach drutów prąd jest tak mały, że nawet żaróweczki nie zaświeci. Zdarza się tak, że któraś z rur nawiewu pod licznikiem jest nieszczelna i powietrze uchodzi sobie różnymi dziurami - np. otworem wokół bębenka stacyjki - co powoduje nagrzewanie elementów w pobliżu. Niejednego już zadziwił mocno rozgrzany kluczyk po dłuższej jeździe w zimie. :)

#30 Offline   biszkopt


  • Postów: 887
  • Na forum od: 27 wrz 2013
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:124 300 CE-24

Napisano 18 października 2013 - 08:38

Cześć,

Wyświetl postUżytkownik Gerri dnia 16 października 2013 - 20:42 napisał

Duży chłopczyk, a nie wie, że się gugluje:

wie, wie. i nawet googlował, ale nie znalazł :)

a w tym linku , który podałeś to i tak więcej pytań niż odpowiedzi.Chodziło mi raczej o jakieś info na temat samego pudełeczka jak to się aktywuje ?

Wyświetl postUżytkownik Gerri dnia 16 października 2013 - 20:42 napisał

Niejednego już zadziwił mocno rozgrzany kluczyk po dłuższej jeździe w zimie.

Mnie tam już mało rzeczy dziwi ;), ale kable się grzeją i nie od nawiewu. Musi być gdzieś zwarcie i duży prąd sobie nimi leci.Odłączyłem na razie od stacyjki.
Dzięki za wskazówki może znajdę w schematach.








Podobne tematy Zwiń