Mam problem z moją gwiazdą. Postawiłem na wymianę sprzęgła, bo się ślizgało i z takim sprzęgłem kupiłem.
Auto jest swapowane i ktoś kto ma takiego Mercedesa twierdzi, że mam zamontowany silnik 2,8, a nie 3,2 M104.
Czy po zdjęciach ktoś jest w stanie mi powiedzieć czy to silnik 3,2 czy 2,8?
Gdzie szukać oznaczenia na silniku?
Czym się różni "optycznie" silnik 2,8 od 3,2??
Podaję link do galerii zdjęć:
https://www.fotosik....r/album/2502116
Dodatkowo próbowałem zamiany skrzyni biegów na getrag i "zmieliło" czujnik położenia wału jaki był:
W obecnej sytuacji mam w posiadaniu 2 skrzynie biegów na zwykłym kole zamachowym, do którego nie mogę dobrać sprzęgła i kolejną skrzynie getrag.
Po powrocie do starej skrzyni biegów z zwykłym kołem zamachowym i założeniu drugiego czujnika położenia wału o nr 261 210 056 (taki sam jak zniszczony) auto nie ma iskry i nie odpala...
Może ktoś się spotkał z takim przypadkiem?
Sprawdzałem te czujniki i ten sam czujnik jest w silniku 2,8 i 3,2 (nr) więc powinno to chodzić.
U sprzedawcy u którego kupiłem skrzynię biegów getrag, miał silnik 3,2 i czujnik położenia wału o tym samym nr co ja mając skrzynię na zwykłym kole zamachowym.
Czy ktoś ma pomysł dlaczego auto nie pali po zdjęciu skrzyni biegów i założeniu ponownie?
Odwrotnie założone koło zamachowe? Tak sobie rozkminiam opcje... czy to jakkolwiek jest możliwe ale mogę już we wszystko uwierzyć lub uszkodzony czujnik położenia wału jaki kupiłem na allegro.
Samochód nie ma założonej skrzyni biegów, a jedynie koło zamachowe. Czujnika chyba tam nie ma dodatkowego na skrzynię biegów?
I finalnie proszę uspokójcie mnie, że mam 3,2 silnik :-)
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i mam nadzieję, że auto w końcu zacznie jeździć.
Użytkownik bezkit edytował ten post 06 lipca 2018 - 17:11